Ik heb er vorig jaar 111 Eur voor betaald. Kan de rekening niet vinden van het inklaren//btw enz. Maar die berekening van DML kloopt wel aardig.
Prima apparaat trouwens.
Printable View
Ik heb er vorig jaar 111 Eur voor betaald. Kan de rekening niet vinden van het inklaren//btw enz. Maar die berekening van DML kloopt wel aardig.
Prima apparaat trouwens.
@ sure thing: inderdaad en de persoon heeft aan het einde van zijn salaris een stukje maand over, maar voor de rest inderdaad hele leuke spulletjes.:seriousf:
En weer een nieuwe tuner binnenkort op de markt:
http://www.youtube.com/watch?v=lEjo5...layer_embedded
Hoogstwaarschijnlijk komt 'ie van TC.
Is inderdaad van TC.
Zie de homepage op www.tcelectronic.com
Vinni
Even weer terug naar het onderwerp van de topicstarter.
Ik heb midden december een ISP decimator besteld in de USA en zal deze waarschijnlijk binnen een week ontvangen.
Verwachtte kosten:
103 (pedaal en verzending)
+/- 20 euro BTW
8,50 inklaringskosten (schatting a.d.h.v. topicstarter)
Totaal heb ik dus voor iets meer dan 130 euro een Decimator als de douane mijn pakketje opentrekt en dus kosten rekent.
Dat is nog altijd 23 euro onder de prijs van Thomann (incl. verzending) en ongeveer 40 euro onder de prijs (incl. verzending) van GtrGear.
Het loont in sommige gevallen dus wel degelijk alleen moet je goed weten wat je doet en onder die magische 150 euro grens blijven:
http://www.douane.nl/particulier/int....html#P57_4968
Gewoon rekenen en dan kun je inderdaad wel eens een paar tientjes besparen. Die magische grens van 150 euro is wel wat overschat, die gaat over de invoerrechten. Dat scheelt voor het spul waar we hier doorgaans over praten 3-4%, BTW betaal je wel.
Die 8,50 inklaringskosten moet je wel even voorzichtig mee zijn in de berekening, dit is afhankelijk van het bedrijf wat de inklaring verzorgt. Kan soms zo maar 20 euro zijn...
Als TNT het bij jou bezorgt: iets van 17 euro.
17,50 euro om precies te zijn.
Heb vorige maand een nieuwe TurboTuner binnen laten komen. Uiteindelijke bijkomende kosten: 32,05
Dus 103,45 (met die dollarkoers) + 32,05.
Is op zich nog steeds goedkoop trouwens.
Hou er wel rekening mee dat de duoane niet een van de snelste instanties is wat betreft particulier gebruik en dat je er dus relatief lang op kan wachten voordat het pakket bij jou wordt geleverd.
Daarnaast heeft de TNT meestal geen wisselgeld bij (handig), dus je moet wel iets van kleingeld in huis hebben.