Heeeyyy, nog een Nederlandse Texaan op dit forum!!
Printable View
Heeeyyy, nog een Nederlandse Texaan op dit forum!!
Vind het wel mooie gitaren :) zeker die bruggen die op de gitaren die je zelf bouwt zijn echt super gaaf om te zien , en de "slagplaat" ook en eigenlijk alles wel. Nu moeten ze nog betaalbaar worden haha :)
Misschien dat je wat meer kunt vertellen over welke technieken je gebruikt om een gitaar te bouwen ? Of in het zelfbouw forum wat gitaren posten ? Of zijn dat geheimen die je liever niet prijs geeft ?
gitaar prijs ligt beetje erg hoog imo
Prijzen zijn wel vermeld in dollars. Dus pas die aan naar 3/4 van de dollarprijs. Scheelt toch weer iets.
Hey mooi topic, gisteren waren ze hier nog aan het zeiken toen iemand anders een topic hierover opende en nu is het wel okay ( gelukkig geen gejank vandaag ;) )
Tonika in Groningen heeftze hangen , vakwerk ,maar niets voor mij , ik hou wel van afwijkende modellen en concepten , vind deze te extreem voor mij.
tonika?niet vloeken he!
mag ik de topic starter nog bedanken voor een GENIALE solo op een openings nummer van een muziekaal technisch/creatief hoogstaande band.ik hoop oprecht dat je dit leest.jij weet genoeg toch?
Het verbaasd mij enorm dat men jou gitaren niet veel eerder heeft opgemerkt.Ik had verwacht dat jij als muzikant wel wat bekender zou zijn of meer waardering zou hebben.ps wanneer speel je in nederland?
vriendelijke groeten
mesaman
Ik? geniale solo's? - alleen in mn dromen.
jij natuurlijk wel! maar ik bedoelde teye eingelijk....had niet goed gelezen natuurlijk.de tijden dat ik internet ben ik allang niet helder meer.
mn excusses...
prettig kerstfeest!
De insteek is nu ook anders. Dat topic werd geopend door iemand die er een commercieel belang bij heeft en ook openlijk aangaf dat je bij hem terecht kon om er eentje te bestellen. En dat mag simpelweg niet. Geen gezeik, wel zo eerlijk ten opzichte van andere bouwers of verkopers die dat ook niet mogen.