Aha, dat type startuners is er vanaf 1973.
Alle verhoudingen in de afmetingen, hardware en electronica die ik zie is identiek aan Ibanez. Enige afwijkende is dus de Custom fretmarkers. Hij komt wel uit dezelfde fabriek.
Printable View
Aha, dat type startuners is er vanaf 1973.
Alle verhoudingen in de afmetingen, hardware en electronica die ik zie is identiek aan Ibanez. Enige afwijkende is dus de Custom fretmarkers. Hij komt wel uit dezelfde fabriek.
Nou dan is 50 euries wel een aardige deal dacht ik. Er komt alleen geen geluid uit het brug element. Ik denk zelf aan de 3 standenschakelaar. In ieder geval bedankt voor de info. Die Maxons zaten inderdaad ook in mn 71-72 LP van Ibanez en het gekke is: ik vind ze wel lekker klinken eigenlijk en ze hebben aardig wat output ook.
ik zal hem wel meenemen als het er een keer van komt ;)
Heb je de driestanden schakelaar al driehonderdvierendertigduizend keer heen en weer gerost? Niet te subtiel doen. Dat lost het probleem vrijwel zeker op.
Heeft niet echt geholpen. Wat me wel opvalt is dat hij het in de bovenste stand doet, maar in de middelste stand precies hetzelfde klinkt. Is dat normaal als de onderste stand het niet doet?
Middelste stand is beide elementen "aan" (eigenlijk "niet uit"). Als dan één element niets doet klinkt die stand dus het zelfde als het ene element wat het wel doet.
Dat hoeft volgens mij niet, hangt van de wiring af.