Goed topic!
Ik zou voor een Fender Custom Shop Closet Classic gaan. Tele '59 Custom FTW!
Printable View
Goed topic!
Ik zou voor een Fender Custom Shop Closet Classic gaan. Tele '59 Custom FTW!
Mocht het echt allemaal zo wezen dan zou ik gaan voor de gibson les paul slash signature. Dat is echt een hele mooie gitaar om op te beginnen en vette metal krijg je daar zeker wel uit. Mocht je dan toch nog eentje willen hebben met een tremolo laat dan in godsnaam de fender staan en neem de BC rich mockingbird met tremolo. Ook een hele mooie schred gitaar is de Ibanez jem en anders de JS 2000 van ibanez. Ook hele vette metal gitaren zijn de jackson of ESP.
Qua versterker moet je toch echt de marshall jcm kerry king signature hebben de slash sig van marshall zal je snel te slap vinden klinken.
Mocht je dan nog wat te besteden hebben laat dan direct maar een PRS uit amerika overvliegen (of haal hem zelf op en knoop er een vakantie aan vast)
succes.:blast:
:blast:
:blast:
Man, hij wil Bruce Springsteen-metal maken. Dan heeft hij toch echt een Telecaster (/Esquire) nodig :blast: .
Arjan zet Streets of Philadelphia maar weer eens op en grunt lekker mee...
Ach je hebt nog gelijk ook. Schulz van death speelde ook op een tele als hij niet op zn bc liep te raggen.
of 't nou waar is of niet van die gitaren maakt me niet zoveel uit, je hebt m'n hele dag weer goed gemaakt met je springsteen opmerking :listen:
ik laat morgen nog wel weten wat het geworden is.............
bedankt voor de tips!:strat:
nog even een vraagje
ik snap het niet.... jij bent beginner en je mag een gitaar van meer dan 1000 hebben?? en je wilt over een jaar in een goeie band spelen en gaan touren??
volgens mij heb je wat te veel ge(......) en begin je nu te haluseneren.
haahhaahahaha das een goeie
Rest mij de vraag, wat is haluseneren?