België ga ik zowiezo, moet wel naar school als de ticketverkoop start maar dat boeit niet dan ga ik gwn nie :D
Printable View
België ga ik zowiezo, moet wel naar school als de ticketverkoop start maar dat boeit niet dan ga ik gwn nie :D
ja dat is rock n roll !Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door rock 'n roll
Als je Coordinator vraagt waar je was zeg je gewoon:
Ik was naar AC/DC iets waar de ''rock'' bands van tegenwoordig nooit aan zouden kunnne tippen. 8-)
Zit al op de hogeschool dus ben niet verplicht om naar de les te gaan hoor.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door NightFox
Maar heb al wel een niet te beste naam bij één van docenten waar ik de les van ga missen :hippie: .
Pff, hoop gewoon dat ik een ticket kan bemachtigen
Je kan altijd zeggen dat de trein platten band had (heb ik eens een keer gehoord :D)
dat wordt wekker zetten. Nog nooit over internet kaartjes gekocht... en zeker niet met zo'n haast. Wat is handig?
geweldig dat ze komen. Alleen is 1 gig nogal weinig. Als ze er 2 doen raken ze toch echt wel allebei uitverkocht... Iemand een idee wat de support act is?
Voor AC/DC begrippen is de Ahoy klein, natuurlijk is dat een grote zaal. Als je ziet hoe de kaarten de deur uitvliegen voor AC/DC's "black ice" tour verwondert het me dat ze voornamelijk in zalen spelen met een capaciteit van 13.000-18.000. Ik verwacht dat ze, net als op de SUL tour nog terugkomen voor stadionoptredens, laten in 2009 of misschien 2010
Ik heb ze in 2000 in de Flanders Expo in Gent gezien, beste optreden dat ik ooit gezien heb van AC/DC. Triest dieptepunt was toen dat er iemand tijdens de show overleden is, achterover van de tribune op het beton gevallen, dat is toen nog op het nieuws geweest, aldaar heb ik er niets van gemerkt las het de volgende dag in de krant.Citaat:
Ik vind het wel erg vreemd. Opzich is het wel cool dat ze kleinere zalen uitkiezen. Een beetje oldskool. Maar dan had ik ze liever in de brabanthallen gezien. Daar is het geluid een stuk beter. Maar wat zou hun motiveren om dit te doen? Willen ze de echte fans op het begin van het jaar een show geven in een redelijk kleine venue om daarna de grote festivals aan te doen?Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door gerrekat
Het lijkt me vreemd als ze later nog terug komen in de grote stadions.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SGbanez
Heb best schrik voor de verkoop eigenlijk. Zo'n 18.000 plaatsen die toch op een uur zeker de deur uit gaan, dat word een serieuze belasting voor de websites :o
nou voor zover ik weet gaan er maar 10.500 mensen ofzo in de ahoyCitaat: