Welkom op het forum, kreeft! :crazyhappy::seriousf:Citaat:
Hoi Peter,
Nu pas zag ik je bericht over je nieuwe De Gier Reflection (ben vandaag pas lid van gitaarnet). Prachtig exemplaar van De Gier. Echt catchy!
Ruim een jaar heb ik ook een Reflection en ik ben er aan verslaafd geraakt. De Reflection die ik heb heeft een rock Maple neck en een Brasilian Rosewood fingerboard. De elementen zijn de Classic van TV-Jones. En de klank is daardoor werkelijk super helder en ronkend diep tegelijk. Alles wat je doet hoor je letterlijk en dat is wel een geheel nieuwe ervaring. Daardoor moet je meer met durf gaan spelen en krijg je de tonen eruit als nooit tevoren.
Deze gitaar prikt door elke mix heen vanwege zijn definitie. Ook zit er bij mijn Reflection een hele fijne Wilkinson Strat tremolo op die de gitaar lekker laat zingen en zweven. En zoals jij ook opmerkte met een booster/overdrive (van Shiny Guitars) heb je een enorme dynamiek en felheid tot je beschikking. Ik speel over een klein maar prachtig combo. De Greenpoint van V-Empire. Ook deze versterkt nog eens het karakter van de Reflection met een open en warm buizengeluid (ook bij De Gier gekocht).