Muziek is sex, sex is muziek. Je kan als man tegen je oerdriften ingaan maar waarom? Als ze al zo'n uitdagende foto van zichzelf post en de extra aandacht geen probleem vind is iedereen blij toch :)
Printable View
Muziek is sex, sex is muziek. Je kan als man tegen je oerdriften ingaan maar waarom? Als ze al zo'n uitdagende foto van zichzelf post en de extra aandacht geen probleem vind is iedereen blij toch :)
@Joene; uiteraard ben ik nieuwsgierig
@Lo Lands; ik veroordeel het niet, het is alleen opvallend dat er ook nieuwe aanmelders zijn die geen reactie krijgen......
Klopt, maar echt vreemd vind ik dat niet :) Mijn onthaal destijds was ook zo'n 4 á 5 reacties, ik zie er ook niet zó goed uit :DCitaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Harry
Je hebt gelijk Harry!! Jij was de eerste die toen reageerde en uiteindelijk had ik precies 4 reacties gehad. Beter dan niks inderdaad ; )
tnx! :)
En nu ga ik proberen het beeld van die leuke dame uit mijn hoofd te krijgen, want ik word nog geacht te werken tussen het gitaarnetten door......
eeehh welkom hier schoonheid :D 8-)
Enne neem alvast eens een kijkje in Offtopic, volgens mij kun je het daar heeeeel goed vinden..hehe :D
Ik ga me even niet inhouden:
WAT BEN JE EEN LEKKER WIJF!!!!!!!!!
:cooler:
Welkom!
Wat zitten hier toch trieste lui zeg....lees nou eens terug wat jullie schrijven, guttegut, er zitten weer twee tieten op en daar gáááán we weer.
Get a life gasten
Lol! laat ze toch lekker! je hebt er toch verder geen last van!
klopt, ik heb ook geen last van bomaanslagen in Afganistan, maar dat maakt het niet normaal.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Joene20