je hoeft niet te doen alsof je hier al jaren komt om toch welkom te zijn en gewoon een topic te mogen openen en serieus genomen te worden
dat vind ik een kromme vergelijking
Printable View
je hoeft niet te doen alsof je hier al jaren komt om toch welkom te zijn en gewoon een topic te mogen openen en serieus genomen te worden
dat vind ik een kromme vergelijking
Nee maar als jij verwacht dat de andere leden je met respect behandelen kun je wel even bekijken wat de regels zijn op dit forum.
En om het Axis topic als voorbeeld te pakken, dat soort topics zijn niet meer toegestaan. En dat had hij kunnen weten....
(En daarbij ben ik beleefd tegen je, dan hoef je mij niet dom te noemen hé ;))
*edit*
Oeh, edit! :D
jeroen wacht ff..je gaat me even te snel hier..heb je het nu tegen mij persoonlijk of bedoel je met jij ...menCitaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jeroen_TRC
je schrijft..en daarbij ben ik beleefd tegen je, dan hoef je mij niet dom te noemen
ik ga er vanuit dat dit niet aan mij is gericht, want volgens mij noem ik niemand ergens dom..
verder vind ik nog steeds dat ALS iemand dan een vergissing maakt door zo n topic te openen het dan nog niet meteen zo hoeft te lopen..
een beetje tolerantie zou niet verkeerd zijn af en toe
Ik krijg dat wel vaker te horen maar dan ben je bij mij dus aan het goeie adres; ik maak me dus WEL druk!Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door FNaRK
En ik probeer dus een NOG "better life" te creëren!
Zouden meer mensen moeten doen heb ik het idee....
Als je je af en toe 's druk maakt over iets waar je echt voor staat is toch niks mis mee?
Als je het allemaal maar onzin vind en dus vind dat ik me niet druk moet maken dan kun je naar mijn idee beter dit topic met rust laten.
Ik heb altijd geleerd: Als iemand je pest o.i.d. kan je het beste niet reageren; houden ze vanzelf op.
Dit werkt op fora ook zo: Als je niet post in een topic sterft ie vanzelf.
Als je wel reageert krijg je weer een reactie etc. Ik ben nl. in dit geval de pester (lees: topicstarter) :D
Ja ja, ben ook naam aan het maken! Misschien word ik dan toegelaten tot de "hechte club"?!
O dan heb ik verkeerd gelezen, ik las 'dom' ipv 'krom' :sneaky: hahaha.
Misschien bestempel ik mezelf dan wel als dom, anyway: jou schuld was 't niet.
En natuurlijk hoeft iemand niet meteen gelynched te worden na een verkeerd topic te openen, maar ik bespeurd bij een hoop nieuwe leden ook vaak een arrogantie die niet terecht is. Zoals gezegd is een forum natuurlijk een openbare plek maar er gelden wel regels en belangrijker nog, ook ongeschreven regels.
Dat wil nogmaals niet zeggen dat je dan de grond in geboord moet worden, dat is een fout van de huidige leden.
Het "Post je Axis" topic is anders al weer geopend en er staat alweer een hele mooie foto in. Precies waar het voor bedoeld is.
Bovendien heb ik nergens gelezen dat het verboden zou zijn een dergelijk topic te openen.
Laat die "hechte club" maar een eigen forum beginnen!
Je bent hier tegen alles aan het schoppen. Tegen de frequente posters, tegen de zogezegde "hechte club", tegen de mods, tegen de reacties oop je post, tegen het feit dat je een stempel gaat krijgen... Wat wil je nou eigenlijk ? Dit gaat niet meer om je topic, of om wat dan ook. Dit gaat om schoppen om te schoppen.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door H.Huisjes
Die zogezegde hechte club, daar bedoelde Luke volgens mij mee dat in het off-topic gedeelte frequente posters elkaars voornamen leren kennen, voorkeuren, problemen, maniertjes... En dat vertaalt zich in de rest van het forum. Maar dat maakt het alles behalve een *exclusieve* club. Doe lekker mee en dan wordt de vriendengroep enkel groter. Niks mis mee, toch ?
Ja, als er in jouw topic over de Axis alléén maar foto's van Axis mogen gepost worden, zal het vast en zeker een stille dood sterven. En als jij niet meteen zo hard had gereageerd (blablabla, foto's!!!!oid), waren die reacties ook nog wel meegevallen.
ik had al zo n idee dat je verkeerd had gelezen haha, het is het laatste waar ik iemand voor zou uitmaken het is stigmatiserend om iemand dom te noemen. ik houd nu eenmaal niet van uitschelden, discrimineren(in negatieve zin) en stigmatiserenCitaat:
verder geloof ik dat wij elkaar volledig begrijpen want meer wil ik er niet mee zeggen eigenlijk
het kan een keer gebeuren dat iemand zich vergist..in zijn enthousiasme vaak ook nog, en dan wil het hier nog wel eens gebeuren dat men er hakkend over heen duikt
er is een middenweg..die misschien niet zo spannend is maar soms wel beter voor de bloeddruk :hippie:
Je wordt een beetje vermoeiend Huisjes!
Dat gezeik op die 'hechte club' de hele tijd...
Heb jij geen vriendengroep? Of een stamkroeg? Moeten jullie dan ook maar je eigen kroeg beginnen?? :chicken:
@Gitaarvrouwtje: juist!! :hippie:
Ik HAD een vriendengroep HAHA.Citaat:
Wie begon er ook alweer over die "hechte club".
Als je er moe van wordt moet je misschien even uitrusten, op tijd naar bed gaan etc.
Ik ben het zat! Dat gezwets van dit en van dat en van zus en van zo.
Bedenk eerst maar 's of het echt zinvol is of je in een "zinloos" topic gaat posten of niet.
@M Kactus: Wat ik wil is een beetje fatsoen en een forum dat van iedereen is.
Ik loop echt niet tegen alles aan te schoppen maar wel tegen diegenen die menen dat ze alles kunnen maken omdat ze zgn. bij de club horen en 10.000+ posts in nog geen jaar!!! tijd hebben.