Ik volg het allemaal niet, maar is er al een programma bekend?
Ik zit sterk te denken aan een dagkaartje voor de dag met RATM. Had ergens gezelen dat ze de afsluiter waren? Maar ben wel benieuwd wie er die dag nog meer zal gaan spelen.
Printable View
Ik volg het allemaal niet, maar is er al een programma bekend?
Ik zit sterk te denken aan een dagkaartje voor de dag met RATM. Had ergens gezelen dat ze de afsluiter waren? Maar ben wel benieuwd wie er die dag nog meer zal gaan spelen.
Lijst goudentip:
1. Editors
2. Muse
3. Linkin Park
4. Metallica
5. Green Day
6. Coldplay
7. Queens Of The Stone Age
8. Radiohead
9. The Killers
10. Rammstein
11. Pearl Jam
12. Arctic Monkeys
13. Anouk
14. Red Hot Chili Peppers
15. Moke
16. The Prodigy
17. My Chemical Romance
18. The Wombats
19. Kaiser Chiefs
20. Snow Patrol
21. Incubus
22. Fall Out Boy
23. System Of A Down
24. Mika
25. Nickelback
26. 30 Seconds To Mars
27. Krezip
28. Foo Fighters
29. Kate Nash
30. Within Temptation
31. Flogging Molly
32. Tokio Hotel
33. Nightwish
34. The Kooks
35. Fiction Plane
Met 'n hoop bands kan ik wel leven, maar wat doen Editors op één?! Laat Within Temptation en Tokio hotel ook maar achterwege... Ik hoop op QOTSA, Arctic Monkeys, Wombats, The Killers, Radiohead en nog veel meer...
Wat houd die gouden tip precies in?
Volgens mij is het gewoon een lijst van bands die mensen willen zien.
Ohja mensen, Serj Tankian komt ook op de zondag en waarschijnlijk vlak voor RATM. Grote kans dat Tom Morello hier al het podium op zal komen of dat Tankian bij Rage op het podium komt aangezien zij samen de organisatie Axis of Justice hebben opgericht.
Je kon op de Pinkpop-site (ik meen) drie bands invullen die je graag naar Pinkpop ziet komen, dit is de uitslag. ;)Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Herman
vandaag zijn moke, racoon en counting crows officieel bevestigd....
en ik lees net op de site van flogging molly dat ze op vrijdagavond op pinkpop gaan knallen!
pff the kooks moetne komen
die waren er vorig jaar al....Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door WICKED
Da's toch traditie op Pinkpop? Dat bepaalde bands minsten één keer in de twee jaar komen optreden?