Nu je toch een breadboard hebt kan je ze ook ff bouwen om te testen. OD's zijn meestal vrij makkelijk te breadboarden, dan weet je hoe ze in jouw setup klinken.
Printable View
Nu je toch een breadboard hebt kan je ze ook ff bouwen om te testen. OD's zijn meestal vrij makkelijk te breadboarden, dan weet je hoe ze in jouw setup klinken.
Kan ik doen, maar ik ben er nu al vrij zeker van dat bij die 4in1 overdrive de MayQueen het vaakst geselecteerd zal zijn
dan bouw je m toch los?
maar door ze bijeen te steken bespaar ik ruimte. en ik vind het wel handig om wat meer overdrive settings te hebben. de Thor schreeuwt echt lekker, de mayqueen is gewoon Brian May-achtig en dus goed. Odie, Tube Reamer en Box of Rock ben ik nog helemaal niet zeker van. Ze lijken zo op elkaar vind ik. T Nijboertje is perfect voor zachte rock tot stoner rock.
Nog maar zwijgen over de overdrive die ik uit mn amp ga halen eens ik er weer een goede heb.
5 overdrives is echt overkill IMHO...doe dan n booster, n goeie overdrive en n fuzz ofzo...
Ik ga je gelijk moeten geven. Ik ga het houden op de Thor, de MayQueen en t Nijboertje. De 2 plaatsen die nog overblijven vul ik wel met iets anders. Box of Rock maak ik wel voor een vriend. De rest is dan overschot, komt altijd van pas.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Swan
verstandig ;)
je kan altijd later nog meer bouwen.
jup. anders is mijn bord vol en af, die gedachte is beangstigend
Bestelling van musikding is aangekomen :dance:
Maar jammer genoeg ontbreken er enkele dingen, en zijn er een paar verkeerde stukken bij. Grootste ramp is het etsmiddel dat ontbreekt. Nu kan ik nog steeds niet verder werken.
Klaus is net gemaild, ik hoop dat alles zeer spoedig in mn bus steekt.
http://i69.photobucket.com/albums/i4...j/DSC01433.jpg
de MayQueen op het breadbord, maar werkt nog niet. Het enige geluid dat eruit komt is een gepiep.