-
Vreemd dat het bij jou niet zo goed lukt.
Het gewone papier is 'gewoon' kopieerpapier. Zo'n pak van 500 vel A4. Niks speciaals. 2 euro 50 bij de mediamarkt schat ik ;)
Ik gebruik geen stoom. Mijn strijkbout kan dat geloof ik wel (geen expert op dat vlak...). Ik zet m gewoon op zn heetste stand.
De printer is (uiteraard) een laserprinter. Het goedkoopste model wat ik kon krijgen, een Canon LBP2900.
Mss kan je eens proberen bij de kopie-shop te vragen of ze de machine zo in willen stellen dat ie maximaal toner gebruikt. Hoe meer toner op de print, hoe meer er overgezet kan worden. Het kan best zijn dat die kopieermachine veel efficienter met toner omspringt dan een huis-tuin-en-keuken laserprinter.
-
En wat als ik nu een gewoon kopiermachine gebruik, en die instel op heel donker. zou dat gaan?
-
Zolang het 'witte' gedeelte wel gewoon wit blijft werkt dat volgens mij ook. Een kopieermachine gebruikt ook toner.
-
ok, lukt dat niet dan print jij ze maar voor me :D
Zijn de IC's al aangekomen trouwens?
-
Yup, de IC's heb ik net uit de brievenbus gehaald. TOP verpakt! Thanks!
Als ik het PCB voor je moet printen (of fotopapier), let me know. Is geen probleem!
(kben dit weekend wel weg van huis)
-
geen probleem. ik wou zeker zijn dat ze levend aankwamen ;)
Ik ga pas maandag naar de kopieerzaak geraken, dus ik hou je wel op je wel op de hoogte als t weer mislukt
-
Hiero nog een foto van mn NeoVibe, een Univibe kloon. Hij werkt super. Geweldig effect. Geen makkie om te maken, maar uiteindelijk viel het allemaal reuze mee. Eigenlijk was er maar 1 probleem, een slechte soldeerverbinding. Toen ik die met hulp van RG gevonden en gefixt had werkte het effect al. 1 aanpassing gedaan, R48 heb ik verlaagd van 68Ohm naar 10Ohm. Does the trick for me. Aanrader!
http://img442.imageshack.us/img442/7495/p1010046xm5.jpg
-
wat een hoop trannies en LDR. enige soundsampe? of nog cooler, een filmpje?
-
ik gebruik gewoon 10x15 fotopapier, niet erg duur, en voor de meeste printjes groot genoeg (vaak te groot).
eerst een afdruk op een kladvel (over van 1-zijdig afdrukken). dan met fotolijm het fotopapier over de afdruk die net was gemaakt. bovenin de papierla en hoppa
ik gebruik ook een goedkope laserprinter (Samsung ML1610). geen bijzondere instellingen.
toen ik het met gewoon papier probeerde werd het resultaat een stuk minder, waarschijnlijk omdat de toner anders hecht aan het gewone papier dan aan het gladde oppervlak van het fotopapier
-
geen geweldige foto, maar je ziet toch hoe slecht het lukt om die toner over te krijgen op print bij mij. Ditmaal gewoon zo donker mogenlijk gekopieerd.
Morgen op school zelf eens kopieren, en hopen dat het dan goed lukt, anders moet ik jouw hulp vragen Ponq
http://i69.photobucket.com/albums/i45/Valoosj/print.jpg