Zeldzaam nutteloze post, ja.
@Riky: volgens mij bedoel je de tremolo? Twee delays is natuurlijk de bom, drie kan niet hoor :D
Maarreh.... geen wah, jero? Gedurfd :satisfie:
Printable View
Zeldzaam nutteloze post, ja.
@Riky: volgens mij bedoel je de tremolo? Twee delays is natuurlijk de bom, drie kan niet hoor :D
Maarreh.... geen wah, jero? Gedurfd :satisfie:
Ach ja, wat een boer niet kent dat vreet ie niet he. Onze huidige bassist, eerder de leadgitarist in m'n vorige bandje, was ook altijd zo sceptisch over pedalen. Daar denkt hij nu heel anders over en zelfs op de basgitaar heeft ie wat van die trapdozen voor zich liggen. Misschien ziet Luca P nog eens het licht. Zo niet, lekker door pingelen zoals je gewend bent. Zolang je maar lol hebt.
Precies, ik heb trouwens 0 pedalen meer over die ik gebruik, afgezien van een tuner, dit is nu mijn pedalboard :satisfie: : http://i172.photobucket.com/albums/w...Hookswitch.jpgCitaat:
Oorspronkelijk geplaatst door drap
Geen fasertje chorusje of delaytje Lex?
Ik zou misschien voor de gein een boardje willen maken met wah, flanger, delay/looper, maar echt nodig in de band heb ik het niet, dus doe ik het ook maar ff niet :)Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ricktekent
Komt wel...
nah ik gebruik tegenwoordig ook niet veel meer
wah => ocd => space echo (Welliswaar met expressie pedaal)
das mijn bord (njah wel een tuner na de wah en een buffer na de ocd)
Waarom de buffer na de OCD pas, en niet in het allerbegin?
ja ik lees eigenlijk gewoon wat erop staat. Zo duidelijk zijn die letter typen niet dus ik heb geen idee wat voor een merk het is, anders had ik het wel even opgezocht, maar die ehx memory is een soort delay en dan heeft hij een maxon analog delay en volgens mij staat er op dat zwrte boxje ook delay??Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mitch
http://img227.imageshack.us/img227/8298/naamloosga2.jpg
ik heb het ongetwijfeld fout, want zo erg thuis ben ik nog niet in de pedalen wereld, but correct me if i'm wrong:D
EDIT: Zie ik dus net dat er Octave op staat of niet?? Dan heeft hij dus 2 delays.. Sorry
omdat de ocd vreemd doet op de desbetreffende buffer...Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door artnaz
Gevalletje slechte kloon? ;)Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door B_2_the_a
@Riky: Inderdaad de J.Everman Octave X.