Oorspronkelijk geplaatst door
Orpheo
ze zijn dezelfde shape, ja, maar allemaal zo volledig anders in tone. ik vind een strat en tele bruut lelijk, dus ik maak een LP die klinkt als een strat en een LP die klinkt als een tele. ik wil een gitaar met trem, maar ik vind 90% van de gitaren met trem lelijk, dus ik heb een LP met trem, eentje met humbuckers, eentje met singlecoil (achtige) elementen.
als veelzijdigheid in gear (maar wel dezelfde shape, dat wel) een schande is, fuck it. ik heb een LP met pafjes, eentje met superhotte trebly humbuckers, eentje met superhotte pickups die vet klinken, eentje met p90's, eentje met singelcoils, eentje met een tele achtige vibe en sound, eentje met minihumbuckers, etc etc. als je een kortzichtige knurft bent die daar constant over zit te eikelen, is dat mijn probleem niet.
daarom heb ik al een flinke tijd hier nie tmeer gepost (in dit topic, en ook niet in het 'post je LP topic') omdat jullie toch alleen maar zitten te kankeren over mijn gear. heb ik gewoon geen zin meer in. gezellig mijn gitaren laten zien zit er niet meer bij, omdat een paar azijnpissers zitten te zeiken over het feit dat ik 9 les pauls heb (waarvan ik er een paar niet (meer) gebruik omdat ze gewoon opgespeeld zijn).