En gelijk ook maar ff mijn laatste incarnate posten... Pow!
No more tapdancing live!
http://i1330.photobucket.com/albums/...psbbe0ac32.jpg
Printable View
En gelijk ook maar ff mijn laatste incarnate posten... Pow!
No more tapdancing live!
http://i1330.photobucket.com/albums/...psbbe0ac32.jpg
Mooi bordje, heb me ook net een joyo PXL Live gekocht, voor dat geld wel heel veel waar met die midi opties.
Inderdaad, als je dat vergelijkt met de anderen, dan kan ie meer en kost ie minder...
Hij bevalt top. Naast het feit dat ik specifieke sounds onder de knop heb voor bepaalde nummer kan je in combi met de timeline en mobius via midi ook dingen "klaar" zetten. De juiste preset op de pedalen maar dan bypassed. Zo staan bij mijn standaard clean sound trem en wat langere delay klaar en bij drive dan weer slapback, flanger en vibe. Zo ben je binnen je presets toch flexibel.
Het programmeren van de midi heeft ff een learning curve (zeker ook door de duitse handleiding die thomann meestuurt) maar er staat een hele goede instructievideo op youtube.
Lijkt verder vooralsnog top gebouwd. Grootste tegenvaller is eigenlijk de hoeveelheid patchkabels die je opeens nodig hebt :)
Speel jij dan over een vintage fender achtige amp zonder FX Loop? Of zet je altijd je delays en modulatie gewoon voor de versterker?
Speel over een AC30, randje breakup op de brug, nog net clean op de neck, en zonder gebruik fx-loop.
Er zit een insert tussen loop 4 en 5 zodat loop 5 t/m 8 in de fx loop kunnen. Het kan dus eventueel wel maar vind 't gedoe en ik hoor met deze instellingen eerlijk gezegd geen verschil. Ook zitten er twee trigger outs in zodat je bijvoorbeeld op de AC30 ook nog de trem en reverb van de amp zou kunnen switchen, of op meerkanaalsamps het kanaal kan switchen met de looper. Ook die gebruik ik niet, maar t apparaat heeft opties te over en ga er vast nog mee experimenteren.
Juist, gewoon je hele zooi vóór een AC30 met een randje haar op zijn clean en gaan :D
Coole setup trouwens.
De grote plank is niet of nauwelijks veranderd sinds de laatste keer dat je 'm hebt gezien denk ik. Ik wissel alleen met Big Tone Fuzzmaster, Electric Monkey Barbarian of de Catalinbread Karma Suture (dus goeie fuzzface, goeie muff met mids of de KS) afhankelijk van de gitaar of de waan van de dag. Ik post 'm nog wel een keer en ik wil dit voorjaar écht weer een keer een mini meeting organiseren, dus hopelijk tot dan :listen:
Thanks! Heb wel eens over een Engl gespeeld, niet helemaal mijn sound maar wel superstrakke drive kanalen, vette amp was dat. Typisch eentje waarbij je je drive uit de amp wil halen volgens mij, dan is je delay en modulatie door de loop wel gewenst ja :)