Tsja, je moet je ogen open houden en mazzel hebben. Ook moet je geld er voor over hebben ik betaalde een dikke €5000, maar dat is het wel waard voor zo'n gewild collectors item!Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dirk_Hendrik
Printable View
Tsja, je moet je ogen open houden en mazzel hebben. Ook moet je geld er voor over hebben ik betaalde een dikke €5000, maar dat is het wel waard voor zo'n gewild collectors item!Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dirk_Hendrik
He je bent niet de enigste die op zoek is! damm vanaf het begin dat ik nu ben op gitaarnet.nl zoek ik er al een!
nergens te vinden die dingen! :sneaky:
Een echte digitech 2120?!? Wow, altijd garant voor die echte vintage analoge sounds. eBay?
Ze ruiken alleen wat naar pis. Maar da's ook het enige nadeel.
Jah vooral als je hem uit duitsland haalt! maar goed , voor zo'n sound moet je iets over hebben!Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dweezman
Ik ben onlangs ook op www.ebay.de geslaagd.... Ze bieden daar toch ander spul aan!
Stagg effect case
Boss ME 5
Blackstar HT distx
Boss tuner
Artec analog delay
Boss volume ding
http://www.grindminded.com/case2008.JPG
gave scheurplank.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mario88
Verder, die MT-2 , klinkt lekker hé? weinig ruis en tonesuck? :D
Da's een hele nette prijs. Mazzelpik!Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door schizo910
Wees er zuinig op. Over 5 jaar kun je 'm voor het driedubbele kwijt!
Maar ja, zoiets doe je natuurlijk nooit meer weg.
Dat gedram altijd over die MT-2. Bij juist afstelling en in combinatie met een juiste amp en een equalizer kan ik daar best een tof geluid uithalen. En dat geld ook vast voor wat andere mensen.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TimmU
Luister HIER maar eens wat je met een modje op de MT-2 kunt doen...Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Marshallover
The MT2/pro mod takes the fakeness away, that cocked-wah super-saturated big hair noisy distortion.