Je zal het zo onderhand wel zat worden, al dat positieve commentaar. Maar ik zeg het gewoon nog een keer:
Wat een ontzettend mooi resultaat!
Printable View
Je zal het zo onderhand wel zat worden, al dat positieve commentaar. Maar ik zeg het gewoon nog een keer:
Wat een ontzettend mooi resultaat!
Hey luitjes :)
Nee hoor; dat wordt ik echt niet zat, gewoon leuk wat anderen er van vinden, zeker als het positief is.
B-2:
Ik spuit idd nog steeds met de Wagner spuit,alleen volgens de gebruiksaanwijzing van de spuit zou de cellulose lak niet verdund hoeven te worden, viscositeit al dun genoeg, maar op aanraden van Patrick Koopman de lak toch verdund, en met geweldig resultaat, ben net nog even wezen kwijlen bij de gitaar, is echt super, glimd als een spiegeltje.
De koffer heeft idd een paar grote stukken hout nodig, deze bij de Gamma gehaald, gewoon berken triplex van 7 mm dik,deze worden bekleed met aluminium platen, is ie mooi weer bestendig,verder hoeklijn etc en het bekende werk, wordt dus een beetje een flight case achtig iets.
Vandaag dus met mijn Yamaha bezig geweest, zit al weer in elkaar, heb gelijk de fretten gevlakt, was dringend nodig, morgen verder afmaken.
groetjes Charlotte :hippie:
Je bent me toch niet aan het verwarren met B_2 he! :angry:
Naja, we schuiven het maar op de toxische effecten van verflucht ;).
groot verschil
darkness verspilt veel geld in het bouwen van gitaren
ik in het verbouwen :P
Hoi Charlotte: vraagje - hoeveel kost die cellulose die je bij Patrick Koopman vandaan haalt? En wat voor merk is het?
Hey Luitjes :)
foutje, was al laat.....
Van toxische effecten heb ik geen last hoor, goede afzuiging, en masker op.
Mattia :
De lak heet geloof ik Arti, maar weet het niet zeker, als je hem belt en van mij verteld, weet hij wel welke lak het is.
De lak kost rond de 20 euro de liter, zowel de grondlak als de aflak lak.
Is de prijs echt waard! .
ik neem niet anders meer, dat weet ik zeker.
groetjes Charlotte :hippie:
20E per liter is niet heel duur voor een goede lak; ik ga er nog even over nadenken. Ben van plan om eerst eens wat Rustins Plastic Coating te proberen, kijken hoe dat bevalt....Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door charlotte
Hoi Charlotte! Nou, dan van mij ook maar even..... wat een geweldig mooi instrument zeg! Vooral de kleur.....
Gaat nog een toer worden om daar een koffer voor te maken... ;-)
@ Mattia Rustins plastic coating... is dat niet het spul wat Brian May op zijn Red Special gitaar heeft gebruikt?
Groet Edwin
Voor een gigbag voor op je rug moet je een brede rug hebben.
Yep, same stuff. Baptist heeft 't in het assortiment.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Van Dattum