Jezus man, wat een toren, geweldig. En de X2 ziet er mooi uit! Ik ga zo even googlen, maar mag ik zo vrij zijn om te vragen hoeveel die je heeft gekost?
Printable View
Jezus man, wat een toren, geweldig. En de X2 ziet er mooi uit! Ik ga zo even googlen, maar mag ik zo vrij zijn om te vragen hoeveel die je heeft gekost?
Zeker. Heb zelf ettelijke shures en sennheiser-wireless systemen gehad, maar hier kan letterlijk niets tegenop.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Arvoitus
Ongeveer 400 euro, douane, taksen, transport en extra uitgrade-kabel incl.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kaïn
We hebben hier in België een gezamelijk inkoop gedaan van 10 stuks. Hiermee kan je de prijs wel iets drukken.
Wow, gas voor zo'n X2 dan. Als de 2ehandsprijzen rond de 300 komen ga ik er wel een keer eentje oppikken.
Gaat moeilijk worden.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AART
Ze zijn enorm zeldzaam, enigste europese importeer zit in noorwegen ergens.
Ik had via offstage al gezien dat er aantal mensen al besteld hadden maar die hebben het via Amerika gedaan.
Normale versie:
http://www.x2digitalwireless.com/product_xds95.htm
Rack versie:
http://www.x2digitalwireless.com/pro...instrument.htm
Hey Angel,Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Angel
Mooie set-up hoor. Die combinatie zit vol met mooie geluiden!!!
Ik zie dat het plasticje wederom op de GCP blijft zitten :D :D
Kan je me nog even je signaalpad beschrijven?
Gr, boss
8-) 8-)Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door boss
X2 -> GCX1 FED THRU(achter) -> Masotti Buffer -> Fulltone Clyde Deluxe -> Strobostom -> GCX 1 GUITAR IN -> GUITAR OUT -> LOOPS(Mudhonney,BB-preamp,Red Snapper,RC Booster) -> HookCitaat:
Oorspronkelijk geplaatst door boss
Effectloop -> GCX2(Black Cat Vibe,SCH1,SPH1,Tremster,Replica,H20,DTR1000)
De DTR1000 heb ik net ontvangen,dus die komt op de plaats van de lade onderaan.
In de toekomst wordt de GCX in de effectloop vervangen door een G-major(die ik al bezit) maar die moet ik nog fatsoenlijk uitvogelen eer hij erin komt. Wat wel jammer was, is dat de G-major in één van de loops van de GCX ruis veroorzaakte, waardoor hij daar niet echt bruikbaar was.
...Ik verscheep alles zelf in mijn eigen wagen.
Ga er voorzichtig mee om, moet echter wel okay zijn.
Heb nu een 12HE ouwe blauwe Stage Acompany case.
Wil het nu in tweeën splitten. Poweramp etc. + preamp en effecten in een losse case.
Zijn de Prodjucer of duurdere lijn van DAP okay???
gr. Guus
Guus, als je er met beleid mee omgaat kan je zelfs met de goedkoopste kist jaren plezier hebben.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door groovieguitarguus
Mijn flightcase is ook geen Top-Of-The-Bill, maar gaat nu al een hele tijd mee zonder problemen. Daarbij gaat die kist ook nog met optredens mee in de bus/vrachtwagen tussen de rest van de spullen.
Maar altijd wordt er met zorg geladen en gelost.
Wordt de boel in- en uitgeladen door anderen dan muzikanten, dan zie je meestal meer het "het zijn toch allemaal kisten?" idee... "Dat kan toch wel tegen een stootje?"
Dus Guus, met zorg en beleid kan je zelfs met een goedkopere kist prima uit de voeten!
Ben je tevreden over de dtr1000..?Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Angel
En waarom de 1000 en niet de 2000..? ik ben nog in grote twijfel
Omdat ik deze tegen een heel scherpe prijs tweedehands heb kunnen vinden, daarom.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Geoffrey