oigun, heb ik het goed als ik zeg dat dit het mooiste is wat je tot nu toe gemaakt hebt? :chicken:
Printable View
oigun, heb ik het goed als ik zeg dat dit het mooiste is wat je tot nu toe gemaakt hebt? :chicken:
OF zelf zo'n dynasonic pickupje bouwen in zo'n sexy ringetje van je? Als TV jones dat in een p 90 kan bouwen kan jij dat toch zeker ook? :D
http://www.tvjones.com/images/t_armond_p90_pair.gif
Ike en Aaron thnx, Ik denk ook dat e polepieces en de snaren de boel met elkaar gaan verbinden.(er komt een bigsby op)
Ben nog zwaar aan het dubben over de zwarte ringen lijken nu ook nog wat massief omdat de onderkant nog geschuurd moet worden in de vorm van de body en ze zijn nog mat en drop-achtig.
De foto's maken me helemaal sprakeloos, zo mooi vind ik 'm!
net als sommige anderen vraag ik me af of de rode pickups niet net iets teveel zijn, maar dat kan natuurlijk nog wegvallen wanneer de rest van de spullen is gemonteerd.
Ik denk inderdaad dat het er nu nog wat massief en erg opvallend uit ziet, maar van zodra ze inderdaad geschuurd zijn en er ook een bigsby, snaren en knoppen opzitten valt het wel mee denk ik. Dan trekt het juist het geheel zeer goed bij elkaar denk ik.
Ik wacht vol spanning af!
Ziet er weer geweldig professioneel uit. Klasse.
Wat die pick-up covers betreft. Dat rode plastic op zich is een beetje maf spul en als het alleen op de zijkanten zit dan is het is het nog niet echt af eigenlijk. Met die rode PU-covers is het geheel weer prima in balans lijkt me. Goede keuze.
Also here.., a work of art is born again ! Very tasty.. !
En de pups.., ach we zien wel.., komt wel goed
ik vertrouw op de maker