Ik kan van alles zeggen, maar...
heb gewoon een top weekend gehad!
Printable View
Ik kan van alles zeggen, maar...
heb gewoon een top weekend gehad!
Haha geweldig dat optreden, dat 10-jaar oude crowdsurfende jochie kwam je ook overal tegen, zag hem ook al bij QOTSA.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Krikkeden 1ste
Hij geeft aan het einde gewoon toe dattie z'n eigen gitaar niet kan stemmen?Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door B_2_the_a
en dat een band net een huwelijk is zonder seks, zover hij weet...Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CowGuitar
komop :P
is gewoon een geintje :)
Man man wat een verschijning, die James Hetfield en z'n kornuiten! Prachtig!
Top weekend gehad. Eagles of Death Metal waren geweldig. Stereophonics had ik me op verheugd, maar vond de interactie met het publiek matigjes; beetje op de automatische piloot. Hij heeft wel een dijk van een stem.
Het optreden van de Foo Fighters was voor mij het hoogtepunt. En dat ik een plectrum heb gevangen van Mark Tremonti van Alter Bridge. Was ook zwaar onder de indruk van die zanger, Myles Kennedy, en het gemak waarmee hij zingt.
Goed weekend dus
Zo, eerste keer pinkpop voor mij. Hiervoor 3x naar Werchter geweest, maar Pinkpop was toch wel veel leuker. Leukere sfeer!
Nouja, de headliners vond ik allemaal geweldig, dus daar zal ik weinig over vertellen. Metallica al 3x eerder gezien op festivals, dus weinig nieuws onder de zon. Queens was te kort. Foo Fighters was erg gaaf en Rage was niet normaal meer.
Daarnaast speciaal nog naar Alter Bridge gegaan en dat was ontzettend gaaf. Alleen het geluid was wat raar soms. Bij Blackbird was de intro niet te horen bijvoorbeeld. Je zag duidelijk dat daar een superprofessionele band stond.
vond het een leuk weekend, maar be ner toch achter dat ik meer een lowlands ganger (9 a 10 keer geweest)ben. ben al op redelijk wat festivals geweest maar vond als festival ansign pinkpop de minste.
Pinkpop is idd klein en de campings zitten veel te ver weg imo.
Je moet vind ik gewoon van de camping gelijk het terrein op kunnen en niet eerst een kilometer of twee lopen.
ja dat ook maar i kheb ook werchter wel eens verder weg op een camping gelegen dan camping C op pinkpop. Het is een beetje het masale van het hoofdveld, het ontbreken van keuze als je grote naam niets aan vind. En dan nog wat kleine organisatorische zaken zoals, bijvoorbeeld erg weinig pinmachines.
Een erg leuk festival dat zeker, ik heb een geweldig weekend gehad maar vind persoonlijk de sfeer op bv lowlands beter, leuker.