Kleine update om nog eens te zien waar ik juist sta met dit project.
Progress report:
Finished!
A/B
Volumepedaal
Tremulus Lune
Green Russian Big Muff Pi
Box of Rock
MayQueen
Dubbele loop
Dragonfly fuzz <TE KOOP VOOR 65€>
Behuizing afwerken
Nijboertje
Ross Phaser
Troubleshooting
Lo-Fi Looper
On board klaar
Thor
Geboord
Speciaal mixertje voor de delays
Geëtst
Neovibe
Nog af te drukken en te strijken
Echo Base Delay
PCB layout maken
Mogelijk de Lo-Fi looper
OCD
Zoals het eruit ziet zullen de Thor en de Neovibe niet afgewerkt worden, tenzij ik eens veel tijd en zin heb om ze af te werken en te testen alvorens ze in een behuizing komen.
De Lo-Fi Looper ga ik zo snel mogelijk breadboarden om te zien of mijn layout fout is, of er weer een fout zit in Tonegod zijn schema.
De Delay krijgt nog een speciale mod, dus daar heb ik ook nog even werk aan. Voor de OCD clone moet ik nog een layout maken.
Het Mixertje dient om 2 delays parallel te kunnen zetten, om die typische Brian May sounds te krijgen zonder 2 amps te moeten gebruiken.
Ondertussen alweer nieuwe plannen gemaakt om enkele pedaaltjes te maken om te testen en eventueel te verkopen. Een NOS fuzz face, dezelfde als die Dragonfly, maar dan zonder de octave up functie, en een orange squeezer. Deze laatste is een compressor met 1 knop en een trimmer. Beide pedaaltjes komen in redelijk kleine behuizingen.
Zoals je kunt lezen is het grote bord dus bijna klaar, nog slechts 5 pedaaltjes die ik moet maken om het af te hebben. De kist waar alles in komt te zitten ga ik meteen na mn examens bestellen, en dan post ik daar ook weer alles over in dit topic met de nodige foto's.
Ergens deze week komt er een update met de afgewerkte phaser. Die ligt momenteel te drogen, en morgen ofzo zet ik de decals erop. Stay tuned!
Ohja, om te downsize heb ik de Small Clone Chorus verkocht.