Thanks Tuup! :ok:
Printable View
Thanks Tuup! :ok:
Engeltje is eigenlijk ook per ongeluk zo ontstaan.
Had eerst wat proefjes gedaan hoe de decals zouden reageren met de blanke nitro laag (je moet de waterslide decals eerst spuiten met blanke acryl lak als ze uit de printer komen).
Wilde het eerst in kleur printen maar de inkt was bijna op maar dat zou voor de proef niet veel uitmaken.
Ik vond het blauwige dus eigenlijk wel mooi vanwege het vintage effect dus uiteindelijk maar zo afgedrukt. :)
@ mikeyaxeman,
Ik als vader heb geen woorden...alleen een gevoel!
De gitaar is prachtig!
Groet,
Marco
Sowieso een coole strat. Leonardo-caster?, met dat engeltje..
Thanks guys! :ok:
Mooi en respect Mike!
@Mikeyaxeman; Wat een mooi gebaar. Ik word er stil van....
Verder vind ik 'm erg mooi geworden! Mooie 'vintage' kleur, het craquelé is super en het relic gedeelte mooi en niet overdreven zoals je vaak ziet.
Ga eens even kijken naar die vriesspray!
Dank u Malle Eppie en Roger en succes met de vries spray (gewoon bij de automaterialen handel verkrijgbaar :ok:).
Ik heb deze gebruikt:
http://www.allesvoordeautotechnicus....j8khdk73l11sb7
Je verhaal wordt ik stil van... Ons zoontje heeft gisteren zijn 7e verjaardag gevierd. Ik hoop dat er nog veel volgen.
Het verliezen van je kind lijkt met het allerergste dat je kunt overkomen.
Mooie 'ode' om het zo te verwerken...
LeoSound pickups zijn tof!
Relic, had wat mij betreft iets minder gemogen. B.v. elementkapjes en knoppen... Verder heel fraai!
Heel erg mooi geworden! Je kunt zien dat er ziel en zaligheid in zit. Mooie details en heel mooie kleur. Het verhaal er achter word ik stil van.