In het verleden keek ik daar wel eens...wat opviel is dat men een stuk duurder is dan op andere veilingsites. En meestal is nieuw kopen bij een van de 2 webwinkels goedkoper, en dan heb ik het over onderdelen geen gitaren en of versterker...
Printable View
http://www.gitaarmarkt.nl/index.php?...ails&id=142686
Ik denk dat als je 150 euro of 175 voor beide bied, je ze zo kan meenemen. En volgens mij is de linkse zeker in Japan gemaakt, en de rechter volgens mij ook. Binding, 2 goede pickups, wel zwaar, maar een mooie headstock & inlays.
Mijn ervaring met Hondo is dat het baggerzooi is.. Leuk voor aan de muur voor 3 tientjes.
mij te ver weg, die les paul zou ik wel willen hebben voor 5 tientjes, ook omdat ik nog een passende hals heb liggen, goed afstellen en je hebt al goede elementen er in zitten, dimarzio superdistortions, die zijn alleen het geld al waard.
het is geen topkwaliteit maar goed afgesteld kan het minder, dit zijn al hondo II's die zijn beter dan de oorspronkelijke hondo's en deze 2 zijn beslist niet made in japan, maar in korea bij samick.
kan het mis hebben, maar daar kwam het gros van de hondo II's vandaan, de betere hondo II's werden uitbesteed aan o.a tokai en matsumoku.
maar 200 euro voor die hondo junior dat zie ik niet lukken.
daar zit als hij origineel is een nephumbucker in.
Nee, degene met de scheur in de hals is 50 euro.
Of zo lees ik het toch.
Ik weet niet of dit een koopje is - zoals de adverteerder zegt; maar 250 voor een Guild (niet eens een Korea Dearmond met USA pickups) lijkt me erg oké, ook al is het geval spuuglelijk; zou ik zelf een stratje zoeken, dan zou ik het zeker willen uitproberen.