tiens, Fred Dons stelde ook al zoiets voor. Zelf ben ik me niet bewust van enig probleem met de positie van strat brugpup. What's the word?
Printable View
Geslaagd model Barno.
Zag 'm al staan op je groepsfoto, oogt lekker.
Heeft wat MM Albert Lee invloed voor mijn gevoel ook.
Ennuhh... helaas maar waar, enige grote probleem met strats is dat het geen telecasters of mustangs zijn. Vleesch noch Visch, en dan zo een vegetarisch alternatief van Vivera ofzo, dat 't ook gewoon niet doet. :ok:
Daarom speelt zowat geen enkele bekende gitarist een strat, maar een mustang. duh :strat:
Precies. :ok:
Wanneer je negen van de tien mensen vraagt wat ze lekker eten vinden zeggen ze: "Mc. Donalds."
Moet wel een berengoed restaurant zijn.
bwa tele, strat ... ik hou van alle muziekjes. Een Strat kan wel degelijk dingen die een tele niet kan (en uiteraard vice versa). Als ik denk aan kapoentjes zoals ronnie earl, jimmie vaughan, duke robillard, kid ramoz, anson funderburgh, buddy guy enz... die hebben echt wel een heel specifieke stratklank waar ik wel van hou. de klassiekers zoals hendrix, clapton, gilmour zijn minder mijn ding
Tx Tupelo, en ja, niet bewust maar ik vind de stratversie van MM idd ook wel mooi.
Hele schone burst, vind ik dat.
Is er nog wat bijgeschaafd aan het model? Ik heb het gevoel dat er iets anders aan is t.o.v. de eerste.
Thx K,
de armrest en bellycut zijn wat dieper gemaakt, maar voor de rest is het de burst die verantwoordelijk voor die andere look. Je ziet nu minder dat de radius aan de bodyrand vrij groot is. Die zou ik iets kleiner maken bij een volgende, maar bij een zwarte burst is dat niet echt goed zichtbaar.
De burst is goed gelukt, alleen was het de bedoeling dat het middenstuk lichter zou zijn (meer geel). Irl is ie trouwens lichter dan op GSM foto's. Weet nu hoe ik dat volgende keer moet aanpakken. die stainkleuren veranderen fel als je blank gaat lakken.
Lekker halsje! Wat voor tokai strat is het? Gaan er andere elementen in?
ST100. De E pu's die er origineel inzitten zouden Dimarzio's moeten zijn, deze ga ik heel waarschijnlijk niet te snel vervangen.