gewoon proberen proberen en proberenCitaat:
Oorspronkelijk geplaatst door techfrenk
Printable View
gewoon proberen proberen en proberenCitaat:
haha dan laat ik het zo staan, ben na veel proberen aan deze volgorde gekomenCitaat:
Oorspronkelijk geplaatst door B_2_the_a
kijk! Zo doen we dat, je bent door eenvoudigweg proberen op de/een 'richtlijn'/'vuistregel'-volgorde gekomen, prima..Citaat:
alleen die chorus op het eind vind ik een beetje 'vreemd' tenzij je'm gebruikt als 'uiteindelijke modulatie-pedaal', dan snap ik de plaatsing na het FDR-pedaal (hij zit toch als laatste ?) wel...
Ja hij zit als laatste, maar wat bedoel je met 'uiteindelijke modulatie-pedaal'?Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nitefly7
beetje kreupel taalgebruik..:Citaat:
veel mensen hebben 'n (19") rack met effecten die ze pas 'na' de versterker toevoegen, dus via de PA..
een andere optie is om modulatie-effecten 'na' je voorversterker te doen, in je fx-loop..
zoals je CH-1 is aangesloten, lijkt hij dus het signaal van je FDR-pedaal te moduleren.. iets dat subtieler kan/zal klinken dan je FDR je CH-1 signaal laten 'vervormen'..
vergelijk het met 'n choruspedaal dat je voor je versterker zet of in je fx-loop zet..
zelf zou ik de CH-1 voor m'n drivepedalen zetten, maar met dat FDR-pedaal is erna ook 'n erg goede optie..
in Zweden heb ik eens met die FDR en de BM-pedalen gespeeld, erg fijne dingetjes zeg..!
I snep het! Ja die FDR heb ik pas sinds gisteren, maar ben er zeer over te spreken. ik heb m wel nogal clean afgesteld, vind ik persoonlijk mooier dan de gain die erop zit...Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nitefly7
wat je kan proberen is een matige gain instelling, dan kun je met de volume knob van je gitaar van clean-clean, naar een klein randje, naar een sound met ballen (inderdaad niet de gain over z'n nek laten gaan...)Citaat:
n update;
input - zelfbouw Rosscomp - MXR BlueBox - zelfbouw Wooly Mammoth- zelfbouw SHO - Ibanez PM7 - DOD Meatbox - lelijkste volumepedaal ter aarde - Ibanez DE7 - Digitech XP400 - Akai Headrush E2
http://i99.photobucket.com/albums/l3...p/a725c798.jpg
Hoe bevalt de Akai headrush? de mijne is onderweg, besteld bij musicstore keulen. Bestelling loopt nu alleen al meer dan twee weken, omdat ze hem nog moesten bestellen daar.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Swan
de akai headrush is heerlijk
nogsteeds spijt dat ik hem weg heb gedaan (looper functie mis ik op mijn space echo)