-slik-Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Angel
6he ? of meer dan 6?
...-slik-.. toffe gear ;) en interessante pedalenkeuze!
Printable View
-slik-Citaat:
6he ? of meer dan 6?
...-slik-.. toffe gear ;) en interessante pedalenkeuze!
:rockon: 8 :rockon:Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nitefly7
Hoe bevalt je die X2 Wireless?Citaat:
Ik heb er veel goede verhalen over gehoord, dat ie velen malen beter was dan de duurdere sennheiser en shure systemen.
Voor hoeveel heb je hem kunnen kopen? En heb je de normale of rack versie?
Hij is besteld, zou normaal een dikke 3 weken duren. We hebben een groepsaankoop gedaan, ongeveer 10 toestellen en dan betaal je bijna geen transportkosten. Ik denk dat de rackversie aan ongeveer 400 euro zit alles in(taxen, douanekosten, transport en extra upgrade-cable).Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Arvoitus
en waarom eigenlijk 'maar' een G-Major? en geen G-Force? of iets anders; ik was zelf al meer te spreken over een TC M-One dan Gmajor..
Ik vind niet dat je mag spreken over "maar" een G-major. Heb eerst de G-sharp gehad, maar dat was het helemaal niet. Alle modulatie-effecten kwamen gewoon niet lekker tot hun recht, dat is bij de G-major wel het geval.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Chroxy
Eerst even vooral was de G-major in de uitverkoop en ben ik niet zo'n multi-effect-liefhebber om er dan meer dan 600 euro aan uit te geven. De M-one heb ik nooit getest, dus dat kan ik niet vergelijken.
Ok, post je ervaringen zodra je hem hebt. Er is nog niet zo veel informatie over die dingen.Citaat:
Trouwens, ik heb vaker gehoord over die upgrade-cable. Wat is het eigenlijk, en kun je die echt als een upgrade erbij kopen?
Zal ik doen. Ja, je kan dus een extra kabeltje erbij kopen van Canare(ofwel rechte of haakse plug).Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Arvoitus
He's in:
Shot van mijn nieuwe setup:
http://img.photobucket.com/albums/v2...1/DSCN8671.jpg
En bij deze met X2:
http://img.photobucket.com/albums/v2...1/DSCN8673.jpg
Een echte aanrader voor iedereen. Just plug and play. Ik vind het gewoon super klinken en zeer gemakkelijk. Ook dat je op de display je batterijniveau kan bekijken vind ik ongelofelijk handig.
Hij klinkt alsof je met de beste kabel speelt en hij heeft een ongelofelijk goed bereik.
Dat is inderdaad wat ik ervan heb gehoord, dus je kan hem echt vergelijken met een kabel?Citaat:
Bedankt voor het laten weten ;) zoiets ga ik ook nog een keer halen.