ik hoop dit jaar naar Crosby & Nash te kunnen, ben alleen al weer vergeten waar en wanneer maar dat zoek ik zo wel weer op :seriousf:
Printable View
ik hoop dit jaar naar Crosby & Nash te kunnen, ben alleen al weer vergeten waar en wanneer maar dat zoek ik zo wel weer op :seriousf:
Oh ik wil zo graag naar Power of Metal in de Melkweg in Amsterdam. Symphony X, Nevermore en Psychotic Waltz!!! Maar m'n experimenten staan me niet toe om weg te gaan :'(.
Brian Setzer Rockabilly Riot op 11 juli Paradiso!!
29 april Racoon voor de tigste keer. Ben ze nog lang niet moe. Wel hopen op een electrische set, dan vind ik ze zoveel beter :sssh:
Kom net terug van Adrian Belew solo optreden in Paradox Tilburg. Super mooi optreden! erg genoten.
14 Mei Effenaar. QUEENS of the STONE AGE!
Verder zou ik mss ook nog wel een keer naar Setzer willen, met de Stray Cats 2 of 3 jaar terug was magisch!
Net op de valreep nog naat Hjaltalín + Snorri Helgason geweest, zeer de moeite waard.
Voor mij geen QotSA helaas.. :(
Maar wel gisteren naar Fu Manchu geweest in Doornroosje, dat was ook ruiggg! En dinsdag Mogwai in Paradiso, de verwachtingen zijn hoog gespannen voor die dag.