mensen die zeiken om lars z'n voetenwerk
check de laatste 10 sec van dit filmpje
http://www.youtube.com/watch?v=F-nJS...eature=related
denk dat ie maar even met lars moet gaan praten
Printable View
mensen die zeiken om lars z'n voetenwerk
check de laatste 10 sec van dit filmpje
http://www.youtube.com/watch?v=F-nJS...eature=related
denk dat ie maar even met lars moet gaan praten
ik ook want normaal gesproken vind ik kirk zijn intro solo altijd een beetje vals klinken, maar dat lost hij hier dus geweldig op door die vibrato's steeds.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pannekoek
Metallica is back vind ik. Vind dat ze eindelijk weer een keer erg goed gespeeld hebben.
James weer lekker rouwe stem en weer lekker old skool nummers:)
James doet me denken aan die Ludolphs, aan die ene die niets anders doet dan in een stoel zitten en de telefoon aannemen.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door B_2_the_a
Voor de rest vind ik nog steeds dat Metallica de chemie mist die ze vroeger hadden en dat ligt niet aan James, ik vind James de enige die het oude nivo het dichtst benadert. Nog steeds een vette band wel, maar niet een band waar ik een miljoen voor zou willen betalen.
Met andere woorden, ik vind dit helemaal niet zo'n geweldige uitvoering, dat kunnen ze stukken beter.
Die Trujillo is anders wel een geniale bassist hoor. Hij mag dan als een aap over het podium gaan, het is een ontzettend goeie bassist. Check z'n ouwe werk bij Suicidal Tendencies en vooral bij Infectious Grooves. Dat is echt erg goed hoor. Daarom vind ik het ook zo jammer dat ie nu bij een band als Metallica speelt, met alle respect voor de liefhebbers. Hij kan gewoon zoveel meer dan wat ie nu doet.
Hij kreeg al een miljoen dollar toen hij werd ingelijfd, ik wil voor minder bij dat bandje bassen.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door drap
Zei er hier iemand al hoe goed dat de Eagles of Death Metal waren?
Die gasten kunnen een publiek bespelen... :rockon:
De Foo's waren ook steengoed!
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Krikkeden 1ste
Vaak genoeg hoor...!
Hmm... Ben het hier dus echt totaaaaaal niet mee eens.. Veel herhaling ?? veel van hetzelfde ?? Juist niet! De onbekende nummers waren het vetste imo. You can't Quit me, baby was zoo lekker gespeeld en Monsters in the parasol hadden ze ook zo'n lekkere jam . Intro voor little sister was ook meesterlijk geil.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Realeigo
Probleem is dat je alleen de bekende nummers kent en dat is een beetje jammer.. Ik vond het iig het de beste band op Pinkpop!
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Krikkeden 1ste
"Can you dig it??
I SAID .. CAN YOU DIG IT !!?? ROCK N ROLL!!"
:D
Ik vond de queens ook super, ze waren echt lekker op dreef. Die drummer roste er ook lekker op los, heerlijk!! En zoals ze no one knows afbouwen en dan die jam er tussen en dan droog weer verdergaan dat was echt prachtig.
Ik heb me trouwens tijdens de Eagles kromgelachen met alles wat er voorbijkwam aan crowdsurfende rock(st)ers... vooral omdat sommigen er een sport van maakten om van de gelegenheid gebruik te maken om eens een kont of een tiet ter hand te nemen, en dan nog te bedanken toen de uitgesurfte terug kwam lopen... :-)Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door -geert-
Ik wist trouwens ook niet dat wanneer er een grote plastiek opgevouwen werd toen het regende de surfers gewoon verder doen onder het plastiek... weeral wat geleerd...