Een hele lekkere warme Chorus, niet extreem, maar gewoon een ECHT warme sound. Ik heb hem zelf ook.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Samder
Printable View
Een hele lekkere warme Chorus, niet extreem, maar gewoon een ECHT warme sound. Ik heb hem zelf ook.Citaat:
Citaat:
Kan het niet anders als met Rude Perception eens zijn. Gewoon een Chorus zoals deze ooit bedoelt is :)Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rude Perception
Ja!, lijkt me idd een te gekke chorus.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door RiffMeister
Heb vorige week een chorus van Arion gehaald. Klinkt ook te gek! Doet wat het moet doen :cooler:
misschien is het een idee om een soort platformpje te maken bij je stroomvoorziening; dan heb je die gecamoufleerd én je kan er 4 pedalen op gooien.. ! zeker als je send-return gaat doen, kan er ook 'n leuke patchbox o.i.d. bij...Citaat:
ik vind de CE-2 en -binnenkort- de Arion ook erg lekker voor 'n wat meer extremer vibe/leslie geluid..Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door abi
geen vibe, of rotary simulator, maar wel iets dat mensen eraan 'herinnert'
Daar had ik, helemaal in het begin van de plank, ook aan gedacht; maar dan past de deksel er niet meer op. Ik heb niet zo gek veel hoogte over in dit geval; hoogstens 2 tot 3 cm.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nitefly7
Maar dat ik de stroomvoorziening moet gaan camoufleren, dát ben ik helemaal met je eens :cooler:
Citaat:
Je hebt toch een showmastercase? Dan heb je toch wel wat ruimte over, tenminste... ik heb ook een showmaster case en heb de boel in de onderste deksel verhoogd zodat ik ook met groffe schoenen bij de boost van m'n wah kan en ik heb een 2e verdieping waar mijn tuner op staat en waar de fx die in een loop horen op staan. IK heb zelfs nog wat van dat geluidsisolatie schuim in de deksel geplaatst en hoewel het allemaal heel krapjes is (beter het geheel 0,5 tot 1 cm lager kunnen maken) past het nog wel...
http://www.gitaarnet.nl/forum/showth...page=417&pp=10
hier wat foto's van mijn plank
ik heb ook een showmaster case en ik die ga ik morgen afwerken denk ik, moet er na een jaartje toch maar eens van komen....
pedalen:
Digitech Bad Monkey
Boss DS-1 (weet nog niet of ik die houd)
Proco RAT
Crybaby Wah
Boss Tu-2
ik heb ook nog een zelfbouw Octavia maar die vergt nog wat troubleshooting en hij is niet heel bruikbaar voor wat ik normaal doe :D
Dat is "afgekeken" van de Boss DM-2/3 , die heeft dat ook. Daar heet het ook repeat rate en niet delay time en dan is het ineens weer wel logisch, omdat hoe verder je'm opdraait des te meer repeats per seconde heb jeCitaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Realeigo
Ziet er netjes uit! Maar zo vreselijk veel ruimte (in hoogte) heb ik niet over... of ik heb (als basis) gewoon te lomp veel hout gebruikt natuurlijk (wat me overigens niet zou verbazen). Ach het apparaat moet binnenkort toch weer opengeschroeft worden :) Dan kijk ik wel weerCitaat:
Oorspronkelijk geplaatst door RedBuell
http://img503.imageshack.us/img503/4...5594mh1.th.jpg
mijn zelfgemaakte pedalboard... :) hij is eindelijk af!