schaam je :DCitaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pannekoek
Printable View
schaam je :DCitaat:
ik ook hoor ;) alsof ik alleen maar staggs heb hangen gheheCitaat:
:seriousf:
Zit er ook een Epiphone tussen dan? :oCitaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Orpheo
HAHAHA!! :seriousf: :seriousf:Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door artnaz
mischien hangt er wel ergens een verborgen RICHWOOD! :eek:
hoelang speel je eigenlijk al?Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Orpheo
orpheo, speel je uberhaupt wel gitaar? volgens mij ben jij meer bezig met het kiezen welke gitaar je zal nemen om te bespelen, het uitkiezen van meer gear op warmoth.com + het posten op deze site dan gitaarspelen zelf
Dat is hier zowiezo de tendens; gitaren en gear showen! Je gitaarspel hoo maar :chicken:
Ik heb zelf het gevoel wel een beetje dat ik mijn gitaar waard moet zijn. Maar een enthousiaste en fanatieke gitarist moet lekker kopen wat ie zelf wil.
Citaat:
Ik kan je verzekeren, orpheo kan ook wel een stevig potje gitaar spelen hoor!
Maar het moet met zo'n verzameling toch lastig zijn elke keer eentje uit te zoeken.
Maarjah als je toch een probleem moet hebben met je gear dan maar een luxeprobleem :D
tis soms lastig. maar ik heb moods die bepalen op welke axe ik speel. nu is 't heel erg de fireburst, de purpleburst (vaste prik eigenlijk) en de natural custom, maar vorige week was 't eigenlijk non stop de Koa, en de week daarvoor heel erg de tobaccoburst. hangt dus echt van m'n mood af.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door rock 'n roll
@realeigo: thnx! :D tis wel n jaar geleden dat je me hebt horen spelen, dus d'r is wel wat vooruitgang geboekt geloof ik ghehe.
ik zie mezelf als n redelijke gitarist; niet supergoed, niet superslecht. vaak krijg ik te horen 'kan je niet eens xxxx spelen?!?!" maar dat komt omdat ik 't dan gewoon nooit geoefend heb :D ik ga toch niet spelen wat ik niet leuk vind?