Ben je bang dat je sound verandert?Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door rhcp_schipper
Printable View
Ben je bang dat je sound verandert?Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door rhcp_schipper
Bedankt voor de info.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Marshallover
174 euro voor een Tone press, oei !
Die Super Chili Picoso (die ik overigens altijd aanlaat) gaat nooit weg !
199 euro voor consumenten volgens mij ;-) (dat is wat ik er voor betaald heb)Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bicky
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nitefly7
hee, ik zie een Fulltone OCD. Hoe bevalt deze? ik ben van plan er ook 1 te kopen.
alvast bedankt!
fabeltastisch pedaal, ik ontdek iedere week weer nieuwe gebruiken voor 't ding..Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pim_Rashness
maar mijn 'standaard' setting is gewoon volume op 12, drive op 10/11 en dan met je gitaarvolume spelen, altijd 'n dikke scheur of 'heavy bottom' op iedere soort versterker...
en iets makkelijker af te stellen dan de MI Audio Tube Zone... maar desalniettemin toch erg flexibel.. 't ding zit op m'n mini-board waar ik nog 'n GE-7 aan toe zal voegen binnenkort...
het grote board zou dan ook zo goed als 'af' moeten zijn... (toch al...)
Voilá
http://a673.ac-images.myspacecdn.com...6644177328.jpg
Ik heb de pedaaltjes én een plankje. :P Nu nog zien dat ik ze vast krijg en dat het plankje wat schuin omhoog komt. Iemand tips? Het plankie kan ook wel een leuk kleurtje gebruiken. ^^
1 Tip: lees dit topic voor. De fietsketting en klittebandmethode zijn al regelmatig langsgekomen.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Grave Fillé
zet een balk aan de onderkant van je plank zodat de voorkant naar boven gaat :pCitaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Grave Fillé
Yes, de fietskettingmethode werkt snel en het zit muurvast! Alleen de kettingdelen krijgen kost even wat tijd. Maar daarvoor gewoon even bij de fietsboer langs.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rude Perception
Nou, niet ieder schroefje past door een fietskettingschalmpje en als ik mij goed herinner hebben zowel de CM als de Maxon dikkere schroeven. Klitteband werkt dus ook.... tip: bovenaan dit topic staat de functie "zoeken binnen dit topic". Da's handiger dan helemaal doorlezen. Er staat hier al een hoop en er is ook nog een topic "Pedalboards tips 'n tricks''. Succes.