Een goede gitaar kan je alleen je zelf doen overstijgen. En een goedkope gitaar zegt niks over de gitarist behalve zijn geld gebrek.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door richwoodplayer
Printable View
Een goede gitaar kan je alleen je zelf doen overstijgen. En een goedkope gitaar zegt niks over de gitarist behalve zijn geld gebrek.Citaat:
Amai, dat is wel heel oud voor een Bull-terriër. Ik hoop dat die van mij het ook nog enkele jaren uithoudt.
Cool ding ziet er goed uit.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door macwilliams
wasbenzine en een aansteker..Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pannekoek
Of niet meer spelen.
Wat ik zeggen wil, koop niet een gitaar die 3000 euro kost terwijl je nog lang niet aan je niveau zit op je richwood. Daarom speel ik ook Squier inderdaad :) .Citaat:
Daar wil ik je niet belachelijk mee maken, maar je moet pas investeren als het wat oplevert.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Yannicks
Onzin...
ik vind mezelf absoluut geen goeie gitarist (verre van dat!!)
Maar ik ben momenteel aan het sparen voor een €1000/1500,- gitaartje
Waarom? omdat ik daarmee een tijdje vooruit kan. (speel zelf op t moment ook een richwood en ik wil nu gewoon goed spul hebben)
vind ik ook een beetje onzin, ik ben echt lang niet zo goed als ik zou willen en ik ben gewoon niet zo goed maar toch heb ik een mooie haar en komt er over een maand een gibson les paul bij, 1 omdat ik dat kan en omdat ik dat gewoon mooi vind klinken en fijn vind spelen ;)Citaat:
Al die moderne (brit)rock (om maar wat te noemen) gitaristen kunnen toch ook niet spelen? En kijk eens wat een gear ze hebben... :satisfie:
Krijgen we dat gemekker weer... Wel ja, ik speel ook sloppy maar ik barst van de pedalen, twee 100 watt buizenbakken voor voornamelijk m'n slaapkamer en nog meer shit... whatever, als je het leuk vindt...
die ik wil kopen is geen 3000 euro :DCitaat:
die ik wil is nu bij feedback 1049 euro, voor mij haalbaar in een halfjaar ;)
en nogmaals: hoe weet jij hoe hoog mijn speel niveau is
vind ik wel knap als je dat zo kan zeggen :p