Tiene Cojones son les Muchos Grandes ! :cheerup:
Printable View
Dan zou Martijn-W altijd nog kunnen winnen met zijn Guttlin, maar ik denk toch dat, hoe mooi ze ook zijn, er minder op wordt gestemd dan vorig jaar.
Hij valt op de lijn. Of er net links naast denk ik :D
Er is ook een schitterende uitspraak uit de serie Het Zonnetje In Huis. Drie mannetjes willen om iets loten. Ze besluiten te tossen, de één is kop en de ander is munt. Vraagt de derde: "Hey hey, en ik dan?" "Jij bent de zijkant."
:seriousf::seriousf::seriousf:
Zou vandaag eigenlijk de uitslag komen? Straks zitten we hier voor niks te efvijven.
Soms is het dom om dapper te zijn, het is nooit dapper om dommer over te komen dan je werkelijk bent. Wel makkelijker, dat dan weer wel.
Toen ik met de brander in m'n klauwe stond waande ik mij dapper, dat de maple top begon te splijten had ik kunnen verwachten. Domdomdom. Dat het resultaat vervolgens weer meeviel was geluk.
De gene de mij een punt gegeven heeft, is mijn held (van 't forum)
Fiew, ik heb nog niks gemist! :soinnocent:
F5 F5 F5...
Waar blijft het!!?!
Ik ben nog even iedereen de juiste plaatsen aan het geven, het komt :)
Nu moet ik eten dus waarschijnlijk mis ik het zodalijk :makeup:
Want?
Wanneer je je dommer voordoet dan je bent ontloop je je verantwoordelijkheden, ontloop je eventuele conflicten. Lekker makkelijk, maar wel laf.
Dat is echter mijn mening, ieder mag de Zijne hebben. Hoe dom die ook mag zijn. Want ook dat is maar hoe je er tegen aankijkt.
Ik mis niks :D
Wat zit je hier nog te doen? Naar dat ander topic! Snel :D
Aangezien de uitslag bekend is post ik zoals beloofd hier mijn top 10:
1. DarkFire (10 pnt.)
Super gave finish en erg mooie vlam. Topper voor mij!
2. richwoodplayer
Bijna zelfde verhaal als hierboven. Tobacco vind ik één van de mooiste bursts. Die matte kleur heeft wel wat.
3. Dweezman
Ik hou naast LP’s toch redelijk veel van Tele’s, en al helemaal van een Deluxe! Ook complimentje voor de foto.
4. Blend
Ik heb een zwak voor Tele Thinlines, vandaar dat het eigenlijk vanaf het begin al zeker was dat deze in de top 10 kwam. Eigenlijk stond hij op 5, maar ik heb hem één plaatsje omhoog geschopt.
5. graus
Ik heb een tijdje naar de foto zitten kijken om te zien wat er ‘mis’ mee was. Niet dat er wat mis mee is natuurlijk, maar er was iets dat me opviel, maar ik kon het niet vinden. Kom ik er daarna achter dat het dat plastic plaatje rond de toggle switch weg is. Dat was het dus, haha. Mooie gitaar! Helaas is deze wel één plaats gezakt ten opzichte van Blend’s Thinline, maar je pakt toch mooi punten.
6. Zep
Zeer strakke Fender. Hij heeft de strijd aan moeten gaan met Arjan12’s tri-burst Tele, en deze heeft uiteindelijk gewonnen. Maar het was wel een nek-aan-nek race!
7. Mitch
Een Les Paul, daar houd ik van. Ik hoef er verder geen woorden aan vuil te maken. Ik heb een keuze moeten maken uit meerdere LP’s, en deze heeft een top 10 plaats verdiend.
8. rickert
Mooie Firebird, sexy kleurtje ook. Hoef ik verder ook niks over te zeggen.
9. wietse
Super gave plank met uitstraling! Ben benieuwd of het ook een beetje speelt.
10. Midwolda (1 pnt.)
Toch nog een Strat in mijn lijstje (dankzij de kleur). Mooiere headstock ook in plaats van die vin die je normaal op een Strat ziet.
De laatste drie die het op de valreep niet gehaald hebben: groovieguitarguus, ponq en Portel. Sorry jongens, maar een top 10 van 190 gitaren zit snel vol.
Te gek, Ace! Ze staat helemaal te glimmen... :dance:
Vulvasonic, op welke plek stond ik nou uiteindelijk bij jou? Of helemaal niet?
Ja Vulvasonic, kom op met die uitslag...!!! ;-)
haha, ben ik het mee eens :D
ik zie dat je ook naar de meeting komt in januari!
kan je hem in het echt zien en bespelen:cooler:
Ik weet vooralsnog niets van een meeting?
Zal wel niet welkom zijn dan.. :stop:
Haha check offtopic man!
[Edit] Het staat zelfs nog boven de sticky's! Hier koeken!
[Edit 2] Post 1500, jeuj! :D
Nou ja, als je het werkelijk niet snapt en de link niet ziet dan heeft het gewoonweg geen nut. En dat je het niet snapt is mij duidelijk want ik heb het niet gehad over slimmer voordoen dan je bent. Het is andersom.
(Sorry voor het offtopic)