bijgeluiden zullen meevallen hoor
als je goed kijkt naar some kind of monster, heeft hij hem daar los in zijn hand....
en die gitaar, dat lijkt me voor de live feel (deed hij ook bij the black album)
Printable View
bijgeluiden zullen meevallen hoor
als je goed kijkt naar some kind of monster, heeft hij hem daar los in zijn hand....
en die gitaar, dat lijkt me voor de live feel (deed hij ook bij the black album)
die groene lp is wel enorm gers!!
Het is wel erg stil maar ik heb het idee dat ze praktisch klaar zijn
hier word ik blij van!
Misschien wat extra tracks oid, maar het volledige album?!Citaat:
Metallica overweegt gratis muziek te verspreiden
AMSTERDAM - De rockband Metallica overweegt in navolging van Radiohead en Nine Inch Nails gratis muziek ter beschikking te stellen. Dat zegt de drummer van de band, Lars Ulrich, in het Amerikaanse tijdschrift Rolling Stone.
ANP
"We kijken naar hoe we alles kunnen aanpakken", zegt Ulrich. "We willen zo vrij mogelijk zijn en we hebben goed gekeken naar Radiohead en Trent Raznor van Nine Inch Nails. Als er een nieuwe plaat aankomt willen we alle mogelijkheden van het internet benutten."
Dit is een ander geluid dan de band eerder liet horen. Ulrich was altijd fel tegen het downloaden van muziek en Metallica klaagde in 2000 het softwarebedrijf Napster aan omdat het muziek van de band distribueerde.
Het is trouwens het laatste album bij Warner Music. Daarna loopt het contract af...
Daarna stoppen ze...
ik denk niet dat ze daarna stoppen ;)
Ik vind het maar vreemd, geef mij maar gewoon een cd met hoesje die in de winkel ligt, ik hou niet zo van digitaal :S (kwaliteit is dan stiekem toch een stuk minder)
+ Als je pc crasht en je hebt geen back up ben je alles kwijt ...Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door B_2_the_a