of gewoon een decal?
Printable View
Ik denk dat ik ga voor Bass' inzicht:
Ik weet zeker dat Dieter me 'n knopje met 'Vol' zou sturen zonder extra kosten maar ik heb het gevoel dat dit soort dingen niet zonder reden gebeuren.
(Noem het een vreemd soort geloof, voor degenen die het 'religie-topic' volgen) ;)
Eddie van Halen had op zijn strat 1 knop, een volumepotmeter en wat stond er op het knopje? "Tone" De mooiste toneregeling die er is is je volumepot. Zou het lekker zo laten.
BTW: mijn zoontje blijft zeiken over dat youtubefilmpje van je. :seriousf:
Heeft ie geen luier? ;)
Overigens is het wikkeldraad van Conrad ook binnen. Samen met twee custom-PAFs a 11,99 euro per stuk :D
Ze gaan ooit van pas komen in een project waarvoor ze perfect zijn. Of ik zet ze in mijn Phoenix II waarvan één element bleek te zijn overleden juist op het moment dat ik er de laatste hand aan wilde leggen.
ja op mijn mobiel, maar die is per ongeluk gedelete toen de telefoon opgeschoond werd (zat zo vol dat alles vastliep).
Komt er eigenlijk op neer dat ie heel aandachtig zit te kijken naar de laptop en dat ie vanaf iets van 45 sec ofzo (het moment dat jij lekker gaat rammen in het filmpje) ineens heel hard mee gaat rammen op de bank.
Ziet er goed uit.
Wat betreft de tekst op je knoppen, ik denk dat je hier een heel eind mee komt http://www.google.nl/search?hl=nl&q=...w=1463&bih=736
(verkrijgbaar bij de betere boekhandel)