Frusciante heeft voor BSSM al vaker te kennen gegeven eigenlijk niet beroemd te willen worden. In het beruchte VPRO interview zegt hij ook zo iets. Hij scheen daar absoluut niet mee om te kunnen gaan. Eigenlijk is hij tot z'n terugkomst bij de Peppers altijd al een labiel mannetje geweest en zo schizo als de neten. En volgens mij spoort hij nog niet helemaal.:satisfie:
Kiedis en Frusciante waren wel twee hele andere personen, dat zeker en wellicht heeft het meegespeeld. Kiedis was destijds natuurlijk ook zo verslaafd als het maar kan aan de heroïne, waardoor hij soms ook onhandelbaar was. Daar waar Frusciante zich steeds meer afsloot, was het bij Kiedis precies andersom. Dat zal best mee hebben gewogen.
Ik kan er ook niks aan doen, maar ik vind Kiedis steeds vaker een verschijning uit Fall Out Boy of zo, met z'n kapseltjes en bloesjes met stropdasjes en dergelijke. Het was natuurlijk altijd al een wat extravagante persoon, maar het leek de laatste jaren wel erg gespeeld. Desondanks hoort hij gewoon bij de Peppers en heeft hij al wat beauties van teksten geschreven. De Peppers zonder Kiedis, dat gaat gewoon niet.