Valoosj, ken je die platte haakse pluggen? Deze, scheelt je vast flink in ruimte op je board. Ze zijn niet van uberkwaliteit maar je soldeert ze 1x en that's it, er komt geen stress op oid.
Printable View
Valoosj, ken je die platte haakse pluggen? Deze, scheelt je vast flink in ruimte op je board. Ze zijn niet van uberkwaliteit maar je soldeert ze 1x en that's it, er komt geen stress op oid.
Die ken ik. Er is over nagedacht, maar ik vind ze lelijk en ze zijn niet van dezelfde kwaliteit als Neutrik. En die Neutriks heb ik nu toch allemaal gekocht. Uiteindelijk zou het toch niet meer dan 10cm schelen. Maar zoals ik al zei, de drummer zeult het bord wel mee de trappen af. :D
Een advies waar veel ervaring achter zit :
Bezuinig nooit op pluggen en ander connector materiaal, gewoon voor het beste gaan : dus Neutrik !!
In dit geval is goedkoop inderdaad duurkoop.
Alf
komen er ook wieltjes onder?
http://www.uwdierenspeciaalzaak.nl/i...0-70%20SET.JPG
;)
Ik vroeg me al af waar je bleef na mijn mooie BoR en swirl :D
Wieltjes komen er niet bij. Enkel voetjes. Anders wordt het echt te hoog.
Wielen op de zijkant is ook niet mogelijk, want de talkbox bv komt niet vast te zitten.
Die BoR vind ik nog steeds super. Heeft een echt rauwe, stevige rock uitstraling.
Swirls is gewoon mijn ding niet...
Kben trouwens bezig met de tremulus lune, nadat ik de jouwe had gezien/gehoord. PCBs zijn gemaakt ;)
Swirls waren ook mijn ding niet, maar ik had er eentje gezien met deze kleuren en die vond ik toch erg mooi. Ik vind het perfect voor pedalen zonder potmeters. Loopers, tap tempo gevalletjes, buffers,...
Wat bedoel je met pcb's? De tremulus heeft er maar 1 hoor. En vergeet niet dat er nog wijzigingen aan zijn die niet in de pdf staan, maar wel op de site van tonepad bij de beschrijving van de lune.
2 pcb's, ik maak er twee ;)
En idd, die aanpassingen ben ik me van bewust. Bedankt anyway ;)
Wat denk je vanCitaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Realeigo
http://www.ashcombe.surrey.sch.uk/cu...n%20chains.jpg
Nee, ik ben géén racist.