Tja , lage biedingen op deze schoonheid , het is nog steeds een kopersmarkt.
Printable View
Tja , lage biedingen op deze schoonheid , het is nog steeds een kopersmarkt.
Ik denk dat de komst van de Tribute den Gem danig de das om doet. Zoals de verkoop van mijn 2000 Lpjr leed onder de komst van de budget Lpjr.
Maar soit, 700 moet te doen zijn wat een goeie prijs is, net voor de intrede van de euro was 1200 gulden ook een going 2ehands.
Oei, mijn vriendin wordt boos als ik de gulden erbij haal, doe ik het weer...
Ik zag laatst in dit topic nog iemand 1200€ voor een gem vragen.
zucht...... Gulden.
GEMs gaan al jaren voor rond de 800E. Die 1200E was belachelijk. Ik weet niet of de 60s Tribute nou echt de Studio GEM in de weg zit hoor. Dat ligt toch anders, de beschikbaarheid van de Tribute is slecht. GEMs zijn er ook niet veel, maar hebben wel een redelijke naam opgebouwd. En de bouwkwaliteit is heel anders, geen vijfdelige bodies en zo.
Dat kun je van de Faded Junior (nooit meer 'budget' zeggen hè) niet zeggen ;)
Waar baseer je je bewering dat LP's met P90's zo populair zijn eigenlijk op? Het zijn toch al lange tijd min of meer buitenbeentjes. Je ziet ze weinig, maar dat of dat een gevolg of resultaat (als in: ze zijn ook zo verkocht) ernaar is weet ik niet.
De P90 is helemaal terug van weggeweest, ik hoor ook steeds meer mensen om mij heen, dat ze weer een gitaar met een P90 element erin willen hebben, of dat ze P90, danwel P94's in hun gitaar plaatsen.
De P90 is gewoon een onzettend lekker allround element in mijn ogen
http://www.dv247.com/assets/products/42081_l.jpg
Meer dan een P90 met wat mahonie er omheen gedrapeerd heb je gewoon niet nodig.
Klopt, ik houd het allemaal niet meer zo bij, scheelt ook weer een hoop tijd :seriousf:. Het is ook niet meer dan terecht dat ze (weer) populair zijn, het zijn gewoon lekkere elementen.
We zullen zien hoe populair ze zijn, ik ben benieuwd hoe lang het duurt voor ik mijn plank kwijt ben.
Zo te zien aan de vraagprijs probeer je de kosten van de refret er uit te halen? Ik kan het even niet goed zien op deze monitor, maar is dat een driedelige top? Dat plus de esdoorn hals en de bouwperiode maken het meer een buitenbeentje. Maar daar kun je net zo goed ineens een liefhebber van tegenkomen.
O ja, de zin "de gitaar is niet licht maar welke Les paul is dat wel?" eeeeh..... :D Ik weet niet hoe lang je al niet meer meeleest maar dat LPs worden gechambered is toch al een paar jaar en daardoor kunnen ze behoorlijk licht zijn.