Waar heb je 'm gekocht en hoeveel heb je ervoor betaald als ik zo onbeleefd mag zijn?
Printable View
Waar heb je 'm gekocht en hoeveel heb je ervoor betaald als ik zo onbeleefd mag zijn?
mijn dean usa TCZ custom shop (voormalig gitaar van josdevos)
http://i106.photobucket.com/albums/m...9/PICT1869.jpg
Dat vind ik nou echt een prachtige gitaar, die top!! :eek:Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kirk19
Zijn ze veel duurder dan een Gibson (productie model explorer)?
Ik ben namelijk van plan een V of Explorer aan te schaffen en ben helemaal weg van kleurloze (transparant gelakte) bodies :) .
@ Daan_B je hebt PM, en ja de dean usa's zijn veel duurder dan gibson tenzij je een custom gibson explorer laat maken natuurlijk. Imo zijn ze wel beter dan de standaard gibson explorer ( echt veel beter! ), zeker qua afwerking. De top is in het echt nog veel leuker, foto's die ik heb zijn crap, believe me. Dure optie bij dean ook dit soort van tops
Ik kan die gitaar best wel pruimen, afgezien van de spalted maple & lelijke headstock!
Is dat trouwens een G&G Koffer?
Via Evil-bay ;). Prijs is ongeveer gelijk aan die van Thomann, maar dit is dan een oudje.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Arjan12
die headstock dient voor meer resonantie is me verteld. Die case is een originele dean custom shop case
@Schizo
Ooohh!!! Om opgewonden van te raken, jezus wat een gear
Dit is echt fantastisch, een gitaar aan de wand, dat wil ik zelf ook, alleen he' 'k er geen plek voor...Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door macwilliams
Top collectie!
Oh shit! Fantastisch! kom ik aan met m'n Yamaha Pacifica :nervous:Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door wietse