Die rubberen matjes plak je er toch zo weer op. Er is niets historisch correct aan lijmresten hoor :satisfie: Maar dat Velcro plakt niet lekker op rubber en vaak zijn die matjes nog oneven ook.
Printable View
Die rubberen matjes plak je er toch zo weer op. Er is niets historisch correct aan lijmresten hoor :satisfie: Maar dat Velcro plakt niet lekker op rubber en vaak zijn die matjes nog oneven ook.
Haha, ik heb ook geen historisch waardevolle pedaaltjes, dus op zich zou het niet erg zijn.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door drap
Ik ga ooit mijn pedaaltjes nog wel goed vast zetten :satisfie:
wat stuur je allemaal aan met die engl midi controller?Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door .Stax.
Hey ,
vandaag alles definitef vastgeplakt met velcro , de pedaaltjes aan elkaar gelust en overal stroom voorzien :)
Dit is dan het definitieve (voorlopige )resultaat :
http://i275.photobucket.com/albums/j...H/S8002228.jpg
http://i275.photobucket.com/albums/j...H/S8002229.jpg
Had eerst wat moeite met mijn OneSpot , het kabeltje was opgerold in een bundeltje en daardoor onstonden er grote bijgeluiden op mijn Muff en TR-2.
De kabel nu wat losser gelaten en wat laten openliggen onder het niveautje en alles klinkt perfect!
En met een beetje geluk komt er donderdag een Chorus en/of een distortion pedaaltje bij.
Iemand aanraders om zeker te testen ?
Zeker al de MI crunchbox , de proco rat en de boss-ds1.
Anderzijds de EHX small clone ,de boss chorusjes ( damn er zijn er veel) en misschien de Visual sound H2O
Dimi
En mischien betere patchkabels?
Ziet er voor de rest goed uit man! :rockon:
Danku :)
Jup idd , betere kabeltjes komen er zeker nog , maar kdoe eerst nog wat verder met deze tot ik ongeveer men setup weet. Zodanig kan ik kabeltjes op maat laten maken of zelf maken.
wat een ontzettend net kistje heb je gemaakt, hier zul je zeker jaren plezier van (kunnen... MOETEN!) hebben..
als die footswitchkabel haaks zou zijn, kun je naast die Tremolo (heb 'm zelf ook sinds kort, wat een lekker pedaaltje!) nog een pedaaltje kwijt..
In totaal kunnen er dus nog ongeveer 3 of misschien 4 pedalen bij..
mijn keuzes; chorus, distortion, delay.. chorus, distortion, tuner en eigenlijk phaser, distortion, delay (ik geloof heilig in chorus-loze pedalboards, hoewel ik er zelf ook meer dan schuldig aan ben..)
chorus/dist/delay:
h20 + sonic distortion (vaak aangeboden en helemaal niet zo duur)
h20 + MI Audio Blues Pro/Crunch Box
Boss CE-5, Boss DN-2 (m.i. vele malen beter dan de DS-1), DD-3/5/6 ..
Small Clone, Bad Monkey en Digidelay (niet te onderschatten budget-combinatie..)
en 'iets' duurder, als mijn 'no compromise'-keuze: Boss CE-pedaal (chorus boven de Eur100 vind ik zonde van 't geld..), Fulltone OCD (een van de meest veelzijdige/bruikbare distortions) en Boss DD-pedaal (zwaar ondergewaardeerd in iedere setup)..
als ik je board zou moeten 'completeren', zou ik kiezen voor 'n
- Boss DD-3/5 (of Digidelay als budget),
- MXR Phase90 (of Small Stone/nano als budget)
- Fulltone OCD, Boss SD-1, Boss DN-2 of Digitech Bad Monkey
en als je nog plek hebt..
- Boss CE-2/CE-5 (of CE-3, ken ik niet..), Small Clone of H20...
voor kabels wil ik even als schaamteloze plug de www.uwkabelopmaat.nl kabels aanbevelen, heb er dit weekend eentje gebruikt en het is tot nu toe een van de meest flexibele (praktisch een stuk 'touw'), stillere en goedklinkende kabel.. en helemaal niet duur! (ik maak de kabels niet zelf, ben er via dit forum toevallig op gekomen.. superkabel en super-service!)
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ~Dimitri~
Hey Nitefly!
Bedankt voor je reactie :satisfie: altijd leuk om zo'n dingen te horen.
Ik heb me geminimaliseerd tot de distortions omdat ik nu al zoveel keer gehoord heb dat Overdrive pedaaltjes gewoonweg niet "passen" met transistoramps.
Mijn versterker is een Fender frontman dus ik weet niet wat of wie ik wel en niet moet geloven . Maar als ik de meeste hoor zeggen ze me toch weg te blinven van overdrives op SS-versterkers.
Zoniet ,dan zou mijn keuze opeens heel veel vergroten.
Ga donderdag trouwens naar Piens en Keymusic in Gent dus dat wordt de hele dag pedaaltjes testen . Maar als ik ook OD's kan gebruiken en een mooi geluid verkrijg dan wordt alles interessanter...
Graag hoor ik hier nog wat meer over .
Enja het verlanglijstje :
Distortion ( OD?)
delay
chorus
Phaser
tuner
Dimitri
gewoon een nieuwe amp?
Nee , heb ik nu eens geen behoefte aan.( nu toch nog niet )
Ik ben content mt hetgeen wat ik nu heb , hij is goed stil te houden voor op de kamer , maar is dan tegelijkertijd perfect voor als ik eens jam met men vriend die drumt.