Korg, PW, Boss, alledrie goed. Tis maar net welke je zelf fijn vindt. Ik heb de Korg, die staat wat steviger dan de PW. En ziet er natuurlijk übergeil uit.
Printable View
Korg, PW, Boss, alledrie goed. Tis maar net welke je zelf fijn vindt. Ik heb de Korg, die staat wat steviger dan de PW. En ziet er natuurlijk übergeil uit.
nou die stempedalen van korg zie ik anders erg veel
dat kloptCitaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nielsje
de pw ff vast velcro-en gaat niet :S echt een klote werk en ik ben nogsteeds niet tevreden (Daarnaast, na het verwijderen van de rubber ondermat blijven er zo veel lijmresten zitten :S)
maar de pw is zichtbaarder als de zon erop staat
Toen ik die korg tuner ging kopen, kreeg ik het verhaal te horen dat hij wat minder 'zenuwachtig' is dan de boss tu-2... De boss heb ik nooit gebruikt dus dat weet ik niet, maar ik weet wel dat die korg tuner supersnel en nauwkeurig is.
Ik hoef in iedergeval geen andere meer, als hij kapot gaat koop ik dezelfde...
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door robby-C.rock
kheb ur ook een, erg tevreden over :-)
Dat van dat velcro verhaal met de PW tuner herken ik, dat heeft Lex dus ook..Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door B_2_the_a
Tja, jij speelt blijkbaar veel in het buitenland ;). Ik heb tot nu toe nog niet veel met dit ding in de zon gestaan, veranderd waarschijnlijk wel aankomende zomer. Dan klus ik d'r wel een klein kapje voor langs oid..
Ik heb een PW wel gevelcrood. Ik heb klitteband van 10 cm breed en dat plakt ook prima op rubber onderkantjes. Dat haal ik bij een "naaizaak" :)
Hmm, oke, ik heb ook klitteband op de onderkant geplakt, maar dat blijf toch niet zo super goed zitten. Bij mijn Bad Monkey is het trouwens erger, daar plakt echt helemaal niets op.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan Buurman
Het beste is die ondertkantjes van de pedalen even goed schoon te poetsen met bijvoorbeeld wasbenzine of terpentine als je de rubberen matjes er af hebt getrokken. Dan blijven er geen lijmresten zitten. Nou doe ik dat ook nooit en wil er nog wel eens een pedaal in de tas rondzwerven :D
Ja zou wel kunnen, maar dan moet eerst die rubberen mat eraf, en dat vind ik op de een of andere manieer weer zonde. Eerst maar eens een 'definitief' pedalboard volbouwen.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door drap