Helemaal mee eens. Ze zien er nog wel nieuw uit vergeleken met die relics van Pepe. ;)Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pepe
Printable View
Helemaal mee eens. Ze zien er nog wel nieuw uit vergeleken met die relics van Pepe. ;)Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pepe
Sakai-meeting? Zoveel zijn er ook niet die een Sakai hebben :satisfie:Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ricktekent
how 'bout a Guttlin meeting, ben er zeker van dat alle Guttlin owners er zullen zijn :)Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Blend
ik denk dat als je een guttlin meeting zou houden je zeer veel mensen op bezoek zou krijgen die eens wat willen horen zien en voelen hoe zo'n guttlin nu is.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door barno
Guttlin veiling zou cool zijn! Ik zou voor de Thinline of Supreme Tux gaan :D :seriousf:
bout a Guttlin?Citaat:
hm, Sakai rulez! Haha :)
guttlin meeting :) zou prachtig zijn, alleen: gaat er dan een show bij zijn?
ik zou best wel een guttelin willen! Echt mega toffe oldskool design:D Doet me altijd denken aan danelectro!
en dat is en compliment!
oei een showcase met Guttlins, da's niet zo mijn ding. Ik gebruik ze wel in mijn bands en niet enkel uit sympathie (ze staan nl in concurrentie met enkele dure gibsons en fenders ...)
Met name de laatste drie (groene TK, Fat King en Tux), die-voor mij althans-qua bespeelbaarheid up to standard zijn.
De detailafwerking is een ander paar mouwen maar dat betert bij elke nieuwe gitaar. Maar als ik nu nog een nieuwe maak, zal er een andere moeten vertrekken indien mogelijk, om de kosten van die nieuwe te dekken. Want zelfs de chairman van de Guttlin factories is niet rijk genoeg om maar te blijven dokken voor nieuw hout en hardware...:)
Ach, gewoon die ES135 wegdoen, lijkt me een beetje inferieur tov de Guttlins en je kan met dat geld toch wel een paar nieuwe modelletjes bouwen ;). Andere mogelijkheid is : Guttlin-showcase houden, met een orderboekje bij de hand :DCitaat: