O wacht es even.... zouden ze daar true bypass voor uitgevonden hebben :DCitaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Joey Handsome
Printable View
O wacht es even.... zouden ze daar true bypass voor uitgevonden hebben :DCitaat:
Oke, ik geloof jullie wel hoor, wilde gewoon even een paar reacties uitlokken. Merk zelf niet echt veel verschil tussen mijn planet waves en een paar andere kabeltjes die de helft kosten.
van RHCP_schip-man :Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kim Wilson
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door rhcp_schipper
Oepsie... :chicken:
Ik heb ook simpele kabeltjes gehad en ben sindskort overgestapt op George L.Citaat:
Resultaat is
1. minder gekraak (de plugjes van de goedkopere patchkabels zijn van dusdanige kwaliteit dat ze niet 100% overeenkomen met de ingangen van de pedalen en dus gaan kraken als je een pedaal aan of uit doet (ze verschuiven iets waardoor er gekraak ontstaat)
2. Geen kabeltjes van 60 cm als je maar 10 cm nodig hebt.
3. Een veel sprankelender sound, betere weergave van de lage, midden en hoge tonen (het onderscheid is beter te maken)
Enige nadeel dat ik kan noemen is de prijs.
Marshallover u hebt PM!
Jah de prijs... ik ben zelf van de georg l's afgestapt omdat ze voor mij meer zijn voor een vaste setup....
en ik wissel nog wel eens :cheerup: :nervous:
ja. ik ben op dit moment ook an het kijken voor een alternatief.
Volgens dat topic in the Gear Page moeten de Lava Cables ook beter klinken dan de George L's. Hier nog een vergelijkende foto voor de luiaards:
http://i184.photobucket.com/albums/x...3/PC290570.jpg
Blijkbaar zijn mijn Planet Waves kabeltjes niet zo populair, want niemand die er een woord over rept. Misschien omdat ze wat groter zijn... Maargoed, ik vind ze prima, en ik moet echt niet weten waar ik mijn geld moet laten voordat ik de Lava Cables ga kopen. M.a.w., dat duurt nog een heeeeeeele tijd! :D
die lava cables zien er wel strak uit.
Ze zijn in ieder geval achterlijk klein!