Dat zou een mooi plaatjesboek kunnen opleveren zeg. Het wordt tijd voor een digitale spiegelreflex camera zo te zien. Noem mij simpel maar dat vind ik nou mooi.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Orpheo
Printable View
Dat zou een mooi plaatjesboek kunnen opleveren zeg. Het wordt tijd voor een digitale spiegelreflex camera zo te zien. Noem mij simpel maar dat vind ik nou mooi.Citaat:
Respect!!!!! :cooler:Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ritch
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vulvasonic
Ben een dik jaar geleden begonnen met zelfbouw en omdat ik niet zo fijn leer uit boeken of cursussen maar liever al doende, ben ik maar dadelijk begonnen met bouwen, na elke gitaar vlug een andere bouwen en de vorige fouten vermijden en wat andere specs om meer aspecten van de bouw onder de knie te krijgen (thinline, bindings, carved top, set neck etc...) Meer info www.guttlin.be of natuurlijk in zelfbouw waar er topics zijn over alle gitaren.
Wat dacht je van Harry?Citaat:
oh ja :) je hebt helemaal gelijk.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Luke-wannabe
Wat mij betreft de meest bijzondere collectie die ik kenCitaat:
Oorspronkelijk geplaatst door barno
afgezien van de Gutties, die es 335 zou tussen mijn gitaren niet misstaan
en de 86 ri is ook behoorlijk bijzonder these days
Als je mij bedoelt....Citaat:
http://img.photobucket.com/albums/v2...uga005copy.jpg
T'is helaas een kasuga, maar hij speelt wel verdomde lekker......
Haha, '69 origineel :p .
Wel super vet ding trouwens, ik wil ook een humbucker gitaar erbij en heb zitten kijken naar de Epi versie, maar dan wel met 3 PUs :satisfie: .
Knappe kopie hoor. Serieus uit '69?Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door interessander
Geen idee, ik neem aan dat Orpheo mij verwart met iemand anders, wel typisch dat ik wel een black beauty kopie heb.
Hij mag niet echt in het lijstje, het is nog een bolt-on ook!