Echt fatastisch ja!
Printable View
Echt fatastisch ja!
Tot je de pak 'm beet de acht pedalen passeert, dan begrijp je wel waarom veel goedkope patchkabels niet echt super zijn. Daar komt bij dat de in mijn geval George L kabels erg gemakkelijk op maat te maken zijn, zonder solderen of ander gekloot.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kim Wilson
Maar die pedalen hebben van binnen toch ook dunne crapkabeltjes zitten?Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door drap
Dat heeft er toch niets mee uit te staan. Lijkt me ook wat lastig, dikke kabels op een printplaatje.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Joey Handsome
Natuurlijk wel, dan kunnen de kabels ertussen nog net zo goed zijn, dat wordt toch wel teniet gedaan door waar het signaal verder doorheen gaat.Citaat:
Waar haal jij die extra 6 pluggen vandaan?Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nitefly7
Het gaat niet om de dikte van de kabels, idiots!
Het gaat om de manier van afschermen.
George L heeft dus heel goed afgeschermde kabels.
En pedalen zijn meestal afgeschermd door de behuizing!
Zelf gesoldeerde patchkabels met Klotz kabel en Neutrik pluggen zijn prima, ook als je 10 pedalen achter elkaar hebt staan, en dan ben je dus de helft goedkoper uit. Die kant-en-klare dingen zou ik niet weten, maar Klotz maakt in principe geen rotzooi.Citaat:
Ik heb niet erg veel verstand van het technische gedeelte, maar het lijkt me niet dat je te maken hebt met hetzelfde signaal wat er uit gaat dat door de kabeltjes aan een printplaat zit. Maar dat is een aanname, ik weet het niet. Wat ik wel kan staven is de verbetering ten opzichte van de goedkope patchkabeltjes die ik er altijd tussen had. Het vreet wel degelijk aan je signaal.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Joey Handsome
@Kim Wilson: Dat zeg ik, ik heb geen zin in dat soldeerwerk. George L meuk is zo enorm gebruiksvriendelijk. Het is letterlijk op maat knippen en vastdraaien.
Tegen wie heb je het nu?Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Realeigo