Kan je beter gewoon de orginele kopen toch? Misschien wat meer zoekwerk, maar dan heb je tenminste echt iets gaafs.
Printable View
Kan je beter gewoon de orginele kopen toch? Misschien wat meer zoekwerk, maar dan heb je tenminste echt iets gaafs.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door GibsUn
Ze hadden zekerz weer eens te weinig geld voor hun nieuwe studioalbum :)
Ik hoop niet dat het nieuwe album net zo commercieel wordt als deze achterlijke actie van ze. :???:
Ik koop die vinyls wel denk ik, analoog blijft zoveeel beter dan digitaal. Commercieel zou ik het niet noemen, niet zo heel veel mensen hebben nog platenspelers. (hoewel er hier thuis 4 ofzo staan, samen met een hele collectie New Wave Of Britisch Heavey Metal platen van mn vader :cooler: )
even nieuw tour nieuws
metallica speelt op pukkelpop!!!!
yeah!
15 augustus
Jezus, James krijgt een buikje.
Ze zijn nu in de 4-5e week met het afmaken van de album sinds the Bruce interview met Lars. Lars zei zelf 6 weken maar dat zou er makkelijk 7 kunnen worden. Ik vind het dom dat ze tot september gaan wachten met het uitbrengen van de album als hij eind april al klaar is (24 april als het zeven weken duurt). Hun eerste show is op 28 mei. Ze hebben dan ruim 5 weken met Rubin en die gast waarvan ik zijn naam kwijt ben voor het mixen en masteren. Nou weet ik niet zo weinig van het maken van een album. Maar als je 5 weken lang, 5 dagen in de week elke dag 5 uur werkt is dat toch makkelijk af..... Ik zou het super lui vinden als ze 2 weken vakantie nemen tussen hun tour en het maken van de album zodat ze moeten wachten na de tour om hem af te maken. Ze werken nu al part-time. Ze kunnen het toch makkelijk af krijgen en dan tijdens de tour de uiteindelijke nummers en de voor hun gemaakte album hoes/boekje bekijken/beluisteren? En dan meteen release date prikken albums laten maken. Wat misschien maar 2 weken duurt? Op die manier kan hij makkelijk in juni in de winkels liggen.
Ik denk trouwens dat het al definitief is dat de album in september uitkomt. Zo te zien sluiten ze hun tour in augustus af, Lars heeft het gezegt en kan nu het album al af is en met zoveel ervaring wel een goed idee hebben. En natuurlijk verkoopt een album minder goed in juli en augustus. Bovendien hebben ze ook nog eens besloten ons met nieuwe vinyl releases en nieuwe nummers tijdens de tour zoet te houden (en wie weet nog wel meer). Wel jammer, maar als je zo lang bezig bent begrijp ik wel dat je er lekker aan wilt verdienen en een maandje of 2 maakt dan toch niet zo veel minder uit.
Is gewoon uit commercieel oogpunt. Na de zomer uitbrengen schijnt gewoon aantrekkelijker te zijn, al maakt het volgens mij bij zo'n grote band neit echt uit wanneer het album nou uit komt.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hiddie
En net die dag vertrek ik op vakantie :(Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door B_2_the_a
Ik weet niet, maar ik vind die foto's er allemaal heel nep uit zien. Ook die vorige al dat ie met die gitaar staat te spelen, maar dit ook dat hij die mic vast houd. Dan hoor je allemaal bijgeluiden man..Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jw009