en heeft Fred Dons er ook niet heel veel???
Printable View
en heeft Fred Dons er ook niet heel veel???
Gibson SG Standard (Cherry Red natuurlijk! :cooler: )
Samick Avion 5
En nog een akoustische van Stagg die me eigenlijk best goed bevalt voor de prijs
uhm
6 electrische,
1 bas
2 steelstring
1 nylon
met gemak :D (de teller staat nu op 72)
ik ben overigens bezig met de verzekering voor de collectie en soms wilde ik wel dat ik er maar 6 had :(
1 Fender F-3 western gitaar
1 Stagg (ja een echte) stratocaster model.
1 Fender Fat strat USA made
52 om precies te zijn, en allemaal cheapo's, tenminste allemaal goedkoop gekocht, fred dons heeft er meer en veel duurdere.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Helter Skelter
en ik ken een EKO verzamelaar uit de achterhoek die heeft er bijna 300, maar lordbizarre uit leuven verslaat ons allemaal die heeft er een 500.
Klopt ook geen fuck meer van. Het is nu:Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door drap
Fender Highway 1 strat
Fender '62 custom tele reissue
Gibson SG Standard '83
Cort brandhout akoestische (vind ik nog steeds)
eerlijk gezegd valt het dure wel mee bij mij hoor, toen ik net in amsterdam ging werken ging ik ieder pauze de Plug, de String, Sacksioni en Mr. Gitaar af om te kijken voor koopjes en 2e hands 80ties gitaren en kocht ik regelmatig leuke gitaren voor rond de nlg 200 (zeker in de jaren 90 wilde niemand die hebben). het meest dat ik ooit heb uitgegeven voor een gitaar is eur 1800 voor een handgebouwde les paul bij Erik van de Haar maar gemiddeld gezien denk ik dat ik zo'n eur 400 per gitaar heb uitgegeven (wel met flinke uitschieters beide kanten op)
ik begin vroeg met werken en het eerste wat ik doe (sorry het 2e, ik zet eerst koffie) is de advertenties checken en er is genoeg leuk spul te koop voor weinig
In huis hebben wij (alsin; mijn vaders gitaren incluis)
1. Michael Kelly Patriot Hot Rod
2. Elli Custom
3. EKO akoestische gitaar (heeft naar verluidt Boudewijn de Groot nog op gespeeld; niet dat dat boeiend is :dontgeti: )
4. EKO akoestische 12-string gitaar
ok ik ook
1 custom les paul
1 stagg (jah het bekende en ook bekend van de kwaliteit) les paul
1 aria nylon akoestische (tof ding, mijn 1ste gitaar)