Je hebt dan geen last van dat de speakerconus tegen de bevestigingsstrip van de blocker aanloopt.
Printable View
Ik had het ook alleen op erg hoge volumes.
Jullie hebben me overtuigd (en dat gebeurt niet snel :-)... Heb ze besteld voor mijn 2061CX en Tubeking 5e3 kloon.. Voor de FAD wacht ik nog ff, die heeft een heel donker karakter.
Ben benieuwd.
Vanmiddag Beamblockers ontvangen (goeie service de Gier!), 17.00 uur amp (Tubeking 5e3)geopereerd en beamblocker gemonteerd. Wel ff wat kurk er uit gesneden, zodat het er mooi tussen past. Toen als de bliksem naar een gig vanavond en gespeuld... Tsja, kan eindelijk eens fatsoenlijk treble indraaien. Geen commentaar gehad over te hard (anders altijd wel.. en een goede tone. Geluidsman tevreden, ik tevreden. Dat is anders nooit zo :-)
Kortom: succesnummer.
Uitkijken is wel het credo, want het is redelijk delicaat spul: je duwt zo een deuk in het ding...
Hallo allen.
Kan ik me helemaal bij aansluiten. Ik heb ze nu gemonteerd in mijn 2xV30 en kan weer het hoog gewoon laten sprankelen, de versterker kan net dat kleine beetje harder waardoor hij beter klinkt (betere balans tussen hoog en laag) en de spreiding is top. Montage is echt een fluitje van een cent en voor degenen die nog steeds twijfelen over plaatsing van een microfoon: no problem, niet live en niet in de studio. M.n. dat laatste uitgebreid geprobeerd!!
Over de service van de Gier: prima! Ze hadden mijn betaling over het hoofd gezien. Kan gebeuren en na één telefoontje van mijn kant was de volgende dag alles binnen, incl. een "Wirething" plectrum (grappig ding..) vanwege de "overlast". Kan ik wel waarderen!
Ik gebruik voor kleine optredens soms de Roland Cube 60 van mijn zoon (nou ja, hij is/was van mij, maar nu dus
door hem geconfisceerd..., zo'n snotjong van 12... :sneaky:) , maar daar ga ik ook nog één voor bestellen !
Enne..., Dosmanos, was het publiek ook tevreden...? :)
Botox of Mojo?
Gr. C.
Wat mij betreft het grootste voordeel van die krengen: de spreiding is een voordeel zonder dat er nadelen aan kleven. In kleine ruimtes heb je er het meeste plezier van, maar het is niet zo dat als je wat meer ruimte hebt je ineens projectie tekort komt of zo.
We hebben er nu ook twee in de band-AC30 zitten en ik sta daar vaak een paar meter verderop naast, met de drummer ertussen. Ik hoor 'm nu stukken beter, heb 'm de laatste twee gigs niet meer op mijn monitor gevraagd :)
Moi C,
Was Botox!
lekker feestje in grote zaal met PA van R&G. Helemaal in orde! Vooral de Goldtop klonk weer lekker...:-)
Ik kreeg vandaag mijn beamblocker binnen. Hoop hem snel in te kunnen bouwen. Amp staat in oefenhok. Ben echt ontzettend benieuwd naar het resultaat... :)
Edit: Wat raden jullie mij aan? De beamblocker horizontaal/verticaal/schuin monteren?