super! 8-)
liggen die zvex'jes niet wat laag?
Printable View
super! 8-)
liggen die zvex'jes niet wat laag?
hoe stond je eigenlijk toen je die foto nam..???
mooi bord trouwens :)
Haha! De foto is genomen door onze boomlange zanger, die het board op de kop heeft gefotografeerd. Ik heb de foto dus 180 graden gedraaid, daardoor is de hoek wat vreemd. (De zexjes lijken hierdoor idd vrij laag, de switches komen echter mooi boven de Koch footswitch uit)
Ik schiet nog welles een 'rapportage'...
:wink:
Topper Dweezman! Ben benieuwd hoe die Memoryman mij gaat bevallen!!
GASSSS attack :oops: ... ook nog tijdens m'n werk... foei!
Meer foto's zijn natuurlijk altijd welkom, maar misschien moet ik binnenkort maar weer 's langskomen! :wink:
Mooi board :)
Welke Koch speel je?
Vorige week een 2e hands FC-50 gekocht die ik direct heb verbouwd, met de volgende toevoegingen:
1. Vier aan/uit schakelaars met blauwe led voor FX aan- en uitzetten
2. Bank up schakelaar
3. Bank down schakelaar
4. Phantom MIDI (gewoon 5-polig, pin 1 en 3 worden toch niet gebruikt binnen Midi dus daar gaat de spanning voor de FC, leds en m'n Wah doorheen, gevoed vanuit m'n rekje).
http://www.gitaar.net/forum/download...39%20small.JPG
Hm.. wel netjes hoor, maar heb je nu niet dat als je iets te enthousiast op een van die schakelaars trapt, dat je bordje kantelneigingen heeft..?
wat voor rmc is dat trouwens..??
Nee, dat kantelen valt wel mee omdat de FC enigszins ook al scheef staat. Het is een RMC3 (ook met blauwe led maar da's op de foto net niet te zien :-D )
Hm... al die blauwe leds toch altijd overal :razz:
Straks is het gewoon boetieken ´in´ om gele, rode en groene leds te nemen :wink:
Ik voel wel wat voor multicolor leds, waarbij je met een potmetertje of een LDR de kleur kunt instellen.. :)Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nielsje