hmm ja is me niet zo opgevallen, omdat ik sowieso altijd al die dopjes in heb.
Printable View
hmm ja is me niet zo opgevallen, omdat ik sowieso altijd al die dopjes in heb.
voor mijn gevoel was bij rage against the machine er 1 grote pit, iig bij ons wel. Waar ik ook keek zag ik een pit en hossende mensen. En dat was bij de camera ding in het midden, zo vet!Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Barkeepert
daar stond ik ook, in het begin een meter of 10 ervoor, aan het eind vlak voor de dranghekken op de linkerhoek, niet normaal.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Deryck
OMG Ratm groovede als de jezus. Alles werd wat langzamer gespeeld, waardoor het meer groovede. Deze mannen hebben het nog..!
En Morello, wat een gitarist! Drummer grooved lekker, Bas heeft een super sound en De La Rocha is een super MC.
Ik heb mijn helden gezien en ik ben tevreden :satisfie:
DAt viel mij ook erg op! Dat ze sommige nummers wat langzamer speelden (freedom, bombtrack o.a.). Meestal spelen ze live een stuk sneller, maar het tegenovergestelde gebeurde gister. Heb erg genoten, wat een gepush zeg, maar wel vet. Enige minpuntje was sleep now in the fire, die speelde ze echt "sloom" en ik had het idee dat drummer Brad Wilk er daar ook een aantal keer naast zat.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Luke-wannabe
Maar het was het lange wachten in het voorste vak zeker waard!
Whaha, je moet voor de gein de 3voor12 recensie lezen..
Daar schrijven ze Ratm af en vonden ze queens of the stone age een veel betere aflsuiter terwijl ik hun maar kut vond... Veel herhaling, veel van hetzelfde.. Alleen de bekende hits waren leuk, dat kwam omdat daar enigzins variatie in zat.
Jezus wat was pinkpop vet!!! echt niet normaal!
Sfeer was erg goed! Was druk, maar daar had je geen erg in. Je kon makkelijk van stage naar stage lopen. En ook drinken/eten halen was zo gebeurd. Nergens voor hoeven wachten echt goed geregeld!!
Het was wel duur, maar voor een evenement kreeg je wel waar voor je geld. Bekers drinken waren goed gevuld enz.
Dan de bands:
Waren op tijd voor Fiction Plane en gelukkig ook! eze mannen kun echt super goed spelen. Brengen de sfeer er super goed in! Alles klopt gewoon. Perfecte overgangen. Hele dag met het nummer Two Sisters in mijn kop gelopen en dat zegt toch al wel wat. Gewoon een top band! Niet verwacht. En ik denk dat ik naar paradiso toe ga.
Toen Wombats. Gewoon erg leuke band. Mannen staan echt met plezier op podium en de stemmen klinken gewoon super bij elkaar. Geluid vond ik van gitaar niet altijd geweldig, maar gewoon echt goed sfeer makend bandje!
Volgens mij toen Racoon. Ik heb noit echt omgekeken naar Racoon dus be er als een noob gaan staan. Wat meteen opviel was dat ze het zelf een eer vondne om daar te staan. Dat leek tenminste zo. Ze genoten echt van de reacties uit publiek. Band geluid was goed. Gewoon erg leuke band en erg leuk om ff relaxed naar te luisteren!
De Hives. Band waarvan ik niet heel veel van ken(de). Nummers werden lekker strak gespeeld. Maar halvewege hun optrden begon ik mij echt mateloos te irriteren aan de zanger die steeds vroeg om aandacht. Zo vroeg hij zelfs of ze de niet beste band van de dag waren. Ook de gitarist kon zich niet inhouden. Vond het gewoon zielig, want het applaus dat ze kregen werd steeds minder. Strakke band, maar te weinig variatie in muziek en echt een te groot ego.
Toen de band waar ik voor kwam: Queens of the the stone age. Voor mij de beste band van pinkpop. Die mannen kunnen echt spelen. Geen gelul, maar spelen! Knalde er gelijk in met sick, sick, sick. En natuurlijk zat in No one Knows de mega jam! Een band waar veel bands nog een puntje aan kunnen zuigen! Sfeer was er ook echt goed in het publiek. Nadat Josh had gezegt dat de beveiling niet moest zeuren werd er vollop gecrowed surfed! Top!
Afsluiter: Rage against the Machine. Tja... ik ben er gewoon geen fan van. Instrumentaal vind ik vet, maar zang/rapper vind ik geen mooie stem hebben.
Toch vond ik het een vette afsluiter en vond ik het cool om de mannen gezien te hebben!
Algemeen gezien vond ik het geluid niet altijd goed. Met name bij Wombats, Fiction plane en Queens of stone age begin kon je goed horen dat het geluid soms wegwaaide en een beetje verzoop. Niet alles was altijd even lekker hoorbaar. Maar wat will je met een buiten podium. Voor de rest lekker strak geluid!
Zeker voor herhaling vatbaar, maar dan heel weekend!!
Zo dat heb ik even in al mijn enthousiame van me afgeschreven!!:)
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Reel Big Fish
ja ik hoorde zijn fout in het nothing else matters intro.. pijnlijk zeker....
maarja, waarom zou je er druk om maken? de nummers zijn nog steeds gruwelijk vet!
en er word best wel gemiereneukt hier, jullie maken nooit foutjes tijdens een gig? en helemaal als je net zoveel gigs doet als metallica....
mettallica speelt waarschijnlijk niet meer zo goed al 15 jaar geleden maar nog steeds zijn ze goden die veel inspiratie hebben gegeven aan veel muzikanten en mensen! en daarvoor moeten ze wel respect krijgen
Wow, geweldig weekend gehad, Metallica was gewoon heel vet! Eagles of Death Metal was wel de grote verassing voor mij, echt geweldig was dat!