30 voet is ongeveer 10 meter.
Wat is er eigenlijk zo fantastisch aan die kabel? Is het soepel, of kun je de pluggen eraan klikken, of hoe moet ik me dat voorstellen?
180 eu is idd echt belachelijk veel voor 15 patchkabeltjes.
Printable View
30 voet is ongeveer 10 meter.
Wat is er eigenlijk zo fantastisch aan die kabel? Is het soepel, of kun je de pluggen eraan klikken, of hoe moet ik me dat voorstellen?
180 eu is idd echt belachelijk veel voor 15 patchkabeltjes.
Hee Tim! Wat doe je nu dan met je Neutrik kabeltjes?
Mwah 12 euro per patch kabel vind in nog meevallen!
Ik niet. Moet je kijken man, als je een paar Neutrik pluggen en een stuk Klotz kabel haalt, ben je net de helft kwijt. Ik vind dat nogal een verschil. Ik vraag me af wat er zo fantastisch is aan die kabels en pluggen.
En kant-en-klare Klotz patchkabels haal je voor 6 eu per twee, dat is een kwart.
30 pluggen + 6 pluggen = 36 pluggen = 18 kabelsCitaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kim Wilson
das dus ongeveer een 10tje per kabel, custom lengte en heel kort op mekaar..
dat vind ik nog wel meevallen..
zelf dacht ik Bill Lawrence te gaan gebruiken (kost ongeveer 100 euro voor zelfde hoeveelheid kabeltjes..), maar ik heb 'net' genoeg Van Damme (Lavacable) en Planet Waves voor m'n boards..
Pm me daar ff over. Oke?Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door paulbekkers
Het ongelofelijk soepel, en de pluggen zijn er echt simpel op te zitten, maar ook weer erg simpel eraf te halen. Zo kun je bijvoorbeeld lange kabels, erg snel en gemakkelijk korter maken.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kim Wilson
Ik wou gewoon erg graag zulke kabels hebben, en ik ben er erg blij mee. Maar het is natuurlijk allemaal smaak(en geld) gebonden.
Bekijk ook even dit filmpje: http://www.youtube.com/watch?v=2HNF-syF2ao
en dit topic op the gear page forum: http://www.thegearpage.net/board/sho...d.php?t=331397
Ook wel erg interessant!
Nieuwe aanwinst een BOSS BD-2
Ik ben er echt zo blij, mee, ik zal ook eens een fototje posten!
BD-2, te gek pedaal, heb ik ook!